poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Premiera maszyny do klejenia główek HEAD-one na Festiwalu Marketingu

- Reklama -spot_imgspot_img

Już po raz dziewiąty Akonda zaprasza na Festiwal Marketingu, na którym zaprezentuje nie tylko swoje flagowe produkty, ale również długo wyczekiwaną nowość – urządzenie do automatycznej produkcji główek do kalendarzy HEAD-one!

HEAD-one to rewolucyjne urządzenie tworzące główki z wypukłością na kartonie lub tekturze z prędkością ponad 500 sztuk na godzinę. Niezwykle ważna premiera dla wszystkich zajmujących się produkcją kalendarzy trójdzielnych i doskonałe dopełnienie dla posiadaczy urządzeń takich jak CAL-one 1000 lub CAL-one mini. Na Festiwalu Marketingu HEAD-one zostanie zaprezentowana po raz pierwszy! 

Nie zabraknie również urządzenia CAL-one mini – półautomatu do klejenia kalendarzy trójdzielnych. To doskonałe rozwiązanie dla średnich nakładów, które zostało skonstruowane na bazie doświadczeń z wielu lat wdrożeń pełnego automatu CAL-one 1000. To gwarancja obniżenia jednostkowego kosztu produkcji kalendarza i przyśpieszenia 3-4-krotnie realizacji kalendarzy. Maszyna wyposażona jest w podajnik, pozwalający umieścić ponad 8-centymetrowy stos blatów a maksymalna długość blatu oraz gotowego kalendarza to 100cm. 

Kolejnym prezentowanym przez Akondę urządzeniem będzie ploter tnąco-bigujący iEcho serii PK, tym razem w rozmiarze blatu roboczego 75x53cm.  To maszyna przeznaczona dla branży graficznej, reklamowej i opakowaniowej, do realizacji niskich i średnich nakładów w wygodny i efektywny sposób. Każdy ploter tnąco-bigujący iEcho PK umożliwia cięcie, nacinanie, bigowanie, perforacje, znakowanie – wszystko to w obrębie jednej maszyny. Wspawana rama maszyny zapewnia stabilność, a sam ploter posiada ergonomiczną konstrukcję, estetyczną obudowę i mały rozmiar – modele iEcho PK0604 i PK0705 zajmują nie więcej niż 2m²!

Nie zabraknie też TexJet® echo² z oferty Akonda Tex. Zaawansowane funkcje tej drukarki zapewniają zapierającą dech w piersiach jakość, zarówno w DTG i DTF oraz bezproblemową produkcję. Dzięki TexJet® echo² łatwo stworzyć portfolio wykraczające poza koszulki – niestandardowe bluzy z kapturem, spersonalizowane buty, ręczniki – to praktycznie nieskończone możliwości w zakresie odzieży! Drukarka zapewnia doskonałe rezultaty druku, prostą obsługę i konserwację, doskonałą wydajność i szybki zwrot z inwestycji a co najważniejsze, maszynę można dostosować do swoich potrzeb łącząc technologię DTG z DTF.

“Nie możemy doczekać się spotkań z Gośćmi Festiwalu, nie tylko przecież prezentujemy nasze maszyny, ale również lub przede wszystkim poznajemy potrzeby naszych Klientów. Premiera urządzenia do automatycznej produkcji główek jest zresztą odpowiedzią na te potrzeby i jak zawsze dążymy do wsparcia w automatyzacji procesów poligraficznych” – zaprasza Dominik Szulim, współwłaściciel firmy Akonda i Akonda Tex. Maszyny będzie można obejrzeć w hali numer 3, na stoisku A4 w dniach 14-15 września.

Źródło: Akonda


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań