Na co dzień realizują kompleksowe kampanie reklamowe dla największych sieciowych marek w Polsce i Europie. Współpracują z topowymi sieciami handlowymi z branży sportowej, odzieżowej, budowlanej czy spożywczej, takich jak Leroy Merlin, SPAR, Sportano czy Answer. W sierpniu 2022 r. przenieśli się do nowo wybudowanej przestrzeni produkcyjnej, gdzie wspólnie z dwoma siostrzanymi spółkami – Brand Creation i VColor – zamknęli całą produkcję pod jednym dachem.
Wraz z przeprowadzką do nowej siedziby firma wymieniła dwa starsze plotery Canon Arizona na najnowsze modele z serii Arizona 2360 XTF, które teraz są sercem parku maszynowego. Visual Promotion – firma z podkrakowskiego Kokotowa – ma ambitne plany dalej podbijać rynki zagraniczne i konkurować z największymi.
Wydajność i niezawodność | Największą wartością ploterów Canon Arizona od zawsze była ich uniwersalność i możliwość zadruku niestandardowych mediów. W przypadku Visual Promotion, wymiana starszych maszyn (460 XT i 2260 XT) na dwa nowe modele 2360 XTF oznacza znaczący wzrost wydajności. Nowe plotery są w stanie wyprodukować o 25% więcej wydruków niż 460 XT, co oznacza więcej realizacji w krótszym czasie. Ale jak przyznają przedstawiciele Visual Promotion, plotery Canon Arizona to również synonim niezawodności i bezproblemowej pracy, tak ważnej dla zachowania ciągłości produkcji w okresach spiętrzenia zleceń.
Arizona 2360 XTF – ekologiczna z natury | Plotery płaskie Arizona 2360 XTF wykorzystują technologię UV LED, która zużywa mniej energii niż tradycyjne lampy UV i generuje niższe koszty eksploatacji. W urządzeniach zoptymalizowano system dysz i atramentów, które pozwalają na jeszcze bardziej precyzyjną i równomierną aplikację na nośnik, jednocześnie minimalizując ich zużycie. Dodatkowo atramenty UV LED Canon posiadają certyfikat UL GREENGUARD Gold, potwierdzający możliwość bezpiecznego użycia wydruków z Canon Arizona w miejscach użyteczności publicznej, jak np. szkoły, hotele czy szpitale.
SŁUCHAJ PODCASTÓW NIEZBĘDNIK POLIGRAFA
Mówiąc o ekologii warto również wspomnieć o procesie wymiany starszych modeli Arizona na nowe, który wpisuje się w proekologiczne podejście Canon do zarządzania cyklem życia swoich drukarek wielkoformatowych. Otóż przy zakupie nowych urządzeń Arizona, klienci Canon mają możliwość poddania starszych modeli procesowi refabrykacji. Oznacza to, że Canon może odkupić takie urządzenia od klienta i po gruntownym serwisie maszyny ponownie trafiają na rynek wtórny, słowem – dostają drugie życie i mogą pracować jeszcze przez długie lata.
Kompetencje zespołu i partnerstwo oparte na zaufaniu | Budowane przez lata kompetencje, park maszynowy i zgrany zespół Visual Promotion sprawiają, że firma jest w stanie sprostać najbardziej wymagającym zleceniom w wyjątkowo krótkim czasie, a cały projekt – od prac graficznych po produkcję i pakowanie gotowych elementów – zamykają pod jednym dachem. Zespół specjalistów od projektowania, druku czy obróbki, którzy doskonale rozumieją potrzeby techniczne i biznesowe klientów, to – jak podkreśla Mariusz Lenart – jeden z najważniejszych elementów długofalowego sukcesu firmy.
Kompleksowość oferowanych usług, niezawodność technologiczna i projekty realizowane w naprawdę krótkich terminach pozwoliły Visual Promotion zbudować długofalowe, partnerskie relacje z klientami oparte na zaufaniu. Możliwości produkcyjne VP ogranicza niemal tylko wyobraźnia klientów, a wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej i kreatywność to wartość dodana, jaką wnoszą do realizowanych projektów. W planach na najbliższą przyszłość jest dalszy rozwój na rynkach międzynarodowych i zwiększenie rozpoznawalności marki Visual Promotion wśród klientów zagranicznych.
Źródło: Canon