czwartek, 13 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Nowy Speedmaster CX 75 w drukarni DTL

- Reklama -spot_imgspot_img

W Drukarni DTL w Porąbce k/Bielska-Białej pracę rozpoczęła nowa offsetowa maszyna arkuszowa Speedmaster CX 75-7+L UV firmy HEIDELBERG.  Nowy Speedmaster CX 75 to siedmiokolorowa maszyna do druku jednostronnego oraz lakierowania UV w powiększonym formacie arkusza 605 x 750 mm.

Dodatkowo DTL wzbogacił się o system zarządzania procesami produkcyjnymi Prinect Production Manager oraz informacji zarządczej MIS – Business Manager. Speedmaster CX 75 opiera się na innowacyjnej technologii Speedmastera XL 75 gwarantującej najwyższą wydajność przy drukowaniu z prędkością do 15 000 arkuszy na godzinę.

Ta jedna z najbardziej ergonomicznych maszyn w tej klasie formatowej dzięki niewielkim rozmiarom, innowacyjnej koncepcji obsługi i doskonałemu dostępowi idealnie wpasuje się w przestrzeń niemal każdej drukarni. Pulpit sterujący Prinect Press Center 3 z intuicyjnym systemem prowadzenia operatora Intellistart 3 zapewnia szybką i zorientowaną na proces konfigurację oraz niezwykle przyjazną dla użytkownika obsługę. System Intellistart 3 rewolucjonizuje zmianę zleceń dzięki kompleksowej automatyzacji. Dodatkowo zmiana zlecenia może być realizowana zgodnie z filozofią drukowania autonomicznego „Push-to-Stop”.

Nowy Speedmaster CX 75 w drukarni DTL wykorzystuje technologię DryStar UV. To wszechstronne i wydajne rozwiązanie zarówno w druku akcydensowym, jak i druku etykiet i opakowań. Nawet przy małych nakładach drukarnia może korzystać z szerokiego wachlarza efektów dzięki dużej gamie podłoży, farb i lakierów. Dzięki systemowi Prinect drukarnia DTL ma dostęp do wszystkich funkcji przepływu zleceń.

Zdzisław Wawak, właściciel i prezes zarządu Drukarni DTL w Porąbce stawia na innowacyjną technologię, wszechstronność i najwyższą wydajność nowej maszyny drukującej Speedmaster CX 75-7+L UV firmy HEIDELBERG

Prinect Business i Prinect Production łączą wszystkie etapy produkcji poligraficznej w jeden, kompleksowy łańcuch procesów — od kalkulacji kosztów, przez przygotowanie do druku, druk i operacje introligatorskie, aż po fakturowanie.

Drukarnia DTL działa na polskim rynku już 30 lat. Swoją działalność rozpoczęła w 1995 roku rozwijając się i i rozszerzając swoją ofertę zdobywając nowych klientów. Wykorzystując druk tradycyjny jak i cyfrowy drukarnia ma w swojej ofercie naprawdę szerokie portfolio produktów takich jak m.in. materiały promocyjne, katalogi, etykiety i opakowania.


ZAJRZYJ NA NASZ KANAŁ NA YOUTUBE:


Drukarnia DTL z powodzeniem od lat umiejętnie korzysta z funduszy europejskich przeznaczając je na wprowadzanie innowacvyjnych technologii oraz nowych produktów do swojej oferty.

Źródło: Heidelberg Polska


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Cyfrowa produkcja etykiet z Krakowa 

Firma COPYSHOP z siedzibą w Krakowie to miejsce, w którym realizowane są wysokiej jakości wydruki. Nieprzerwanie od 2009 roku CS obsługuje zarówno klientów indywidualnych,...

Xerox wprowadza dwie nowe maszyny do druku cyfrowego do ekosystemu produkcyjnego

Firma Xerox (NASDAQ: XRX) ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek nowej serii Xerox® Proficio™ Production Series podczas targów PRINTING United Expo, corocznego wydarzenia branży druku produkcyjnego, wraz...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Podcast nr 166: Made in...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań