Warsztaty flekso zbliżają się i to nieubłagalnie. Główne tematy poznaliśmy w poprzednich edycjach podcastów ŚNIADANIE FLEKSOGRAFA.
Zrównoważony rozwój, drukować czy produkować… i na dokładkę jest jeszcze cała grupa tematów, którą przedstawią wyjątkowi goście. W dzisiejszym odcinku Przemysław Moroz i Michał Wolny z firmy PLASTMOROZ oraz Jacek Młynarczyk z Miller Graphics Poland.
Nowoczesność w produkcji opakowań i to w dodatku z tworzyw sztucznych. Ktoś twierdzi, że tworzywa sztuczne to całe zło, ale chyba nasi rozmówcy nie zgadzają się z tym podając wiele ciekawych przykładów. Przy okazji poruszyliśmy wiele wątków związanych z pracą, pracownikami, wiedzą, umiejętnościami i także absolutnie nowoczesnym podejściem do potrzeb drukarni… okiem przygotowalni.
Przy okazji wyzwania i potrzeby klientów. Szkolić ich, czy może nie warto? O tym i nie tylko w kolejnym ŚNIADANIU FLEKSOGRAFA.
Zapraszamy do naszego NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA. A w nim wiele tematów dotyczących szeroko rozumianej poligrafii. Jednak bez nadęcia. Z dozą humoru i wiedzy. Nasi goście dzielą się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, wiedzą i nieco innym pojmowaniem tego, co wiąże się nam wszystkim z pojęciem “poligrafia”.
Zatem technologia, innowacyjność, wzloty i upadki, projekty, które udało się zrealizować i takie, które jeszcze muszą poczekać. Jednym słowem … POLIGRAFIA.
Wszystkie podcasty zostały przez naszą redakcję podzielone na sezony, w których prezentujemy od 6 do 7 odcinków. Wiele z tych tematów nie straciło swojej aktualności. Warto słuchać. Podcasty redakcji ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL powstają w Studio 3po3. Prowadzącym jest Mirosław Pawliński red. naczelny. Słuchaj na YouTube, Spotify,Apple Podcasts oraz Deezer.
Naszymi gośćmi byli dotychczas między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (SCODIX), Paweł Szpil (2Press), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Heidelberg Polska), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (ECO3), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Canon), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo)… i cała grupa tych, których usłyszeliście i usłyszycie już wkrótce…
Zapraszamy do udziału w kolejnej ankiecie. W tej pytamy Was o temat, który wydaje się jednym z ważniejszych.
Podsumowanie, jak zawsze na łamach czasopisma lub/i na łamach serwisu WWW. Bardzo dziękujemy za poświęcony przez Was czas.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. CiasteczkaAKCEPTUJĘ
POLITYKA PRYWATNOŚCI & CIASTECZKA
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.