poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Multimedialnie o targach drupa 2024. Dzień drugi

- Reklama -spot_imgspot_img

Drugi dzień multimedialnego podsumowania targów drupa 2024 za nami. Dzisiaj mieliśmy okazję poznać targi oczami Sławomira Iwanowskiego z firmy Scodix, Pawła Szpila z firmy 2Press, Łukasza Kurasińskiego z firmy Konica Minolta oraz Łukasza Szymańskiego i Krzysztofa Książka z firmy Digiprint.

Jak było? Ocenę pozostawiamy Wam i zauważyliśmy, że w naszej strefie TWOJE PREMIUM pojawiło się dużo nowych osób. Wspaniale. Na czwartek przygotowaliśmy dla Was spotkania i rozmowy z kolejnymi ekspertami rynku poligraficznego.

O godzinie 10:00 Dawid Greber z firmy Konica Minolta, zatem nieco więcej o etykietach. Godzinę później pojawią się razem Szymon Symonowicz i Krzysztof Książek z firmy Digiprint, ale zupełnie z innymi tematami niż dzień wcześniej. Łukasz Żarnecki wprowadzi nas w świat nowoczesnej drukarni oczami firmy Heidelberg, a dzień zakończy rozmowa z Tomaszem Kugaudo z firmy Avargraf… o tym, co w  introligatorni się zmienia.

Niezwykle interesująco, bo do  tych wszystkich rozmów pojawiły się prezentacje, filmy i zdjęcia. Przypominamy, że komplet materiałów dostępny jest tylko dla osób zalogowanych w strefie TWOJE PREMIUM. Wszystkie materiały są prezentowane bez opłat, ale… no właśnie ale… trzeba się zarejestrować.

Miło nam poinformować, że statystyki z tej edycji zaprezentujemy Wam na zakończenie kolejnego tygodnia. Zapraszamy na czwartek i piątek. Oj, będzie się działo.


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań