Intensywny rozwój drukarni MD Labels, którego zasadniczymi elementami są m.in. trzy pracujące tu maszyny hybrydowe Mark Andy, przekłada się obecnie również na sukcesy jej klientów.
W ślad za inwestycjami pojawiają się tu nowe zlecenia, przybywa zleceniodawców, rośnie zatrudnienie, znacząco zwiększyła się także powierzchnia produkcyjna. Jednak to, co doceniają najbardziej współpracujące ztą drukarnią firmy to fakt, że otrzymują one tu etykiety, które pozwalają ich produktom wyróżniać się na rynku. Są wśród nich etykiety kolorowe i białe, personalizowane, a także najwyższej jakości etykiety premium – z uszlachetnieniami, metalizowane, przeźroczyste oraz drukowane na papierach ozdobnych i dekoracyjnych.
Co więcej – drukarnia może je zrealizować w dowolnym nakładzie. Jednym z klientów, którzy zaufali MD Labels i nawiązali z nią strategiczną współpracę w obszarze etykiet, jest firma Diet-Food.
Diet-Food specjalizuje się w produkcji zdrowej i ekologicznej żywności. Historia tej firmy datuje się na rok 2013, a obecnie posiada ona w swoim portfolio ponad 300 różnych produktów, z czego blisko 90% z nich to produkty bio. W swojej produkcji – co podkreśla – sięga po najwyższej jakości surowce z różnych krajów, takich jak Brazylia, Peru, Rumunia czy Chiny.
Firma od dłuższego czasu współpracuje z MD Lables, zlecając jej produkcję etykiet. Dzięki temu etykiety MD Labels wykonane na maszynach Mark Andy trafiają na półki sklepowe na całym świecie.
Pierwsza z nich rozpoczęła pracę w MD Labels w 2018 roku, co pozwoliło drukarni na znaczny wzrost produkcji. W 2022 roku dołączyła do jej parku sprzętowego kolejna maszyna – Digital Series HD. W 2024 roku uruchomiono tu trzecią, bliźniaczą maszynę, bazującą – podobnie jak dwie pierwsze – na technologii inkjetowej UV.
„Nasze wybory stały się idealną odpowiedzią na zmieniające się w ostatnich latach potrzeby rynkowe – podkreśla Marcin Jasiński. – Współcześni konsumenci oczekują coraz bardziej spersonalizowanych produktów wysokiej jakości i w atrakcyjnej cenie. Rynek generuje też potrzebę niższych nakładów czy różnych wersji tego samego produktu. Dzięki Mark Andy dysponujemy odpowiednią technologią, by sprostać tym wyzwaniom”.
Michał Szafarz potwierdza: „Dzięki etykietom drukowanym przez MD Labels możemy zaoferować nie tylko produkt wysokiej jakości, ale także atrakcyjny pod względem wizualnym. Dzięki temu przyciągamy uwagę konsumentów przy dokonywanych przez nich wyborach zakupowych.
W naszej branży bardzo ważny jest też krótki czas dostawy, a co za tym idzie opakowania muszą być wyprodukowane bardzo szybko. współpraca z MD Labels nam to gwarantuje, m.in. dzięki hybrydowym rozwiązaniom, jakimi dysponuje. Co więcej – możemy jej zlecać różne nakłady, co jest równie ważne. Wszystko to sprawia, że odnotowujemy większą sprzedaż, a w efekcie – dynamiczny rozwój”.
„Technologia cyfrowa w produkcji etykiet oferuje ogromny potencjał dla branży spożywczej i innych segmentów – mówi Łukasz Chruśliński, Sales Manager Mark Andy Europe. – Zwłaszcza w kontekście zmieniającej się sytuacji rynkowej. Spadające nakłady, potrzeba produkcji różnych wersji jednej etykiety, personalizacja, bogate uszlachetnienia przy zachowaniu wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny – to obecnie najważniejsze potrzeby i oczekiwania klientów. To niezwykle ciekawe i inspirujące obserwować jak szybko firma MD Labels rozwija się odnosząc sukcesy w branży etykietowej, opierając się jedynie na technologii hybrydowej Mark Andy”.
Źródło: Mark Andy