poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Inwestycje w LegoDigit

- Reklama -spot_imgspot_img

LegoDigit powstało w 2013 roku jako spin-off L.E.G.O., firmy należącej do rodziny Olivotto. Firma chciała stworzyć nowy, dynamiczny i niezależny podmiot, który mógłby zapewnić szybkie rozwiązania dla rosnącego zapotrzebowania na produkty wydawnicze o krótkich nakładach.

„Przekształciliśmy innowacje technologiczne w naszego konia roboczego. Jesteśmy mali, ale myślimy
jak duża firma, wykorzystując 120-letnie doświadczenie w produkcji książek Grupy Olivotto”
 – mówi Alessandro Leto, prezes Legodigit.

„Produkujemy głównie podręczniki uniwersyteckie i szkolne, a ze względu na sam charakter naszych maszyn jesteśmy bardzo konkurencyjni w wydawaniu małych nakładów, na które coraz częściej zgłaszają zapotrzebowanie wydawcy” – kontynuuje pan Leto – „jednocześnie obserwujemy rosnącą tendencję
do stosowania druku cyfrowego w nakładach do 1000 egzemplarzy. Te liczby jeszcze niedawno byłyby
nie do pomyślenia”.

Historia sukcesu

Źródło: Aster Polska


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań