spot_imgspot_img

Gdzie leży Preston… Packaging? Rozmowa tygodnia

- Reklama -

Poznań pojawił się w Warszawie… w NIEZBĘDNIKU POLIGRAFA | Skoro mamy tak doniosłe wydarzenie, jak przyjazd Poznania do Warszawy to znaczy, że najwyższy czas rozpocząć 15. sezon wywiadów, rozmów a nazywając rzecz po imieniu… 15. sezon podcastów NIEZBĘDNIK POLIGRAFA. Przy okazji możemy się pochwalić, że wszystkie nasze dotychczas opublikowane rozmowy ze wspaniałymi gośćmi zostały pobrane (razem) na Spotify, Google podcast i Apple podcast w ilości ponad 13-tu tysięcy. Co dzisiaj daje około 1000 słuchaczy (średnio), czyli Was… miesięcznie, z tendencją rosnącą. Bardzo, ale to bardzo Wam za to dziękujemy.

O czym jest NIEZBĘDNIK POLIGRAFA? To pytanie zazwyczaj pojawia się u osób, które po raz pierwszy słyszą nazwę podcastów, lub przypadkowo wysłuchały jednego z odcinków.

NIEZBĘDNIK POLIGRAFA to przede wszystkim spojrzenie na naszą branżę poligraficzną w różnych ujęciach, poruszając tematykę produkcyjną, technologiczną a nawet tak trudną, jak reklamacje czy ekologia. Jesteśmy pewni, że zawsze znajdziecie coś dla siebie. Zdajemy sobie sprawę z tego, że różnorodność przedstawianych tematów jest duża, ale praktycznie z każdej rozmowy możecie dowiedzieć się wiele interesujących rzeczy. To wszystko jest zasługą naszych wspaniałych gości, którzy zgodzili się podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i opiniami, za co serdecznie im dziękujemy!

Odcinek 89. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy o biznesie poligraficznym, ale z punktu widzenia drukarni opakowaniowej, w dodatku prowadzonej przez trzech braci z Poznania. Jak to jest w rodzinie? Czy można się porozumieć? Co znaczy rozpoczynać swoją podróż z poligrafią w biurze na 3 m2, w którym jest faks, meble i trzy osoby, z których każda posiada swoją wizję? Czy dzisiaj inwestycja w technologie, te najnowsze to podstawa? Co w praktyce oznacza audyt i czy porządek panujący w drukarni… wręcz niebywały, jest przepisem na odniesienie sukcesu?

Naszym i Waszym gościem jest Stanisław Karoński z drukarni Preston Packaging. Drukarni, która posiada… strategię komunikacji… wystarczy włączyć WWW i zajrzeć w dowolne media społecznościowe. Mamy nadzieję, że ta rozmowa będzie dla Was nie tylko interesująca, ale wręcz inspirująca do działania! Miłego słuchania.


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Zapraszamy do udziału w kolejnej ankiecie.
W tej pytamy Was o temat, który wydaje się jednym z ważniejszych.

Czy Twoi partnerzy technologiczni gotowi są do współpracy we wdrożeniach i optymalizacji technologicznej (Industry 4.0, 5.0 IoT, AI)?

Podsumowanie, jak zawsze na łamach czasopisma lub/i na łamach serwisu WWW.
Bardzo dziękujemy za poświęcony przez Was czas.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio