spot_imgspot_img

Gallus przedstawia najnowszych klientów

- Reklama -

Gallus Group, spółka zależna Heidelberger Druckmaschinen AG (HEIDELBERG), informuje, że rok 2024 był przełomowy dla firmy — jej najnowsze innowacje wyposażają obecnie firmy etykietowe na całym rynku w celu odblokowania krytycznych wydajności dla zwiększenia rentowności.

Zastanawiając się nad nowymi technologiami, w tym koncepcją modułowości System to Compose dla Gallus One , a także technologią Gallus MatteJet, gotową odblokować druk cyfrowy dla rynku wina i napojów spirytusowych, Gallus nadal popycha branżę do przodu w kierunku inteligentnej, połączonej i udanej przyszłości druku.

Odblokowanie szybkiego sukcesu i rekordowego zwrotu z inwestycji | Wraz z powitaniem przez firmę 2025 roku z dalszymi zmianami w przygotowaniu, Gallus, wspólnie z HEIDELBERGIEM, ujawnia dziś również szczegóły dwóch ostatnich instalacji klientów Gallus One: część obszernej listy sprzedaży w ciągu silnego roku obrotowego.

Zarówno Flexon z Czech, jak i Yeloprint z Węgier odnotowały znaczący sukces w ciągu zaledwie kilku miesięcy od instalacji, a maszyny już teraz wykazują obietnicę osiągnięcia zwrotu z inwestycji i progu rentowności w imponującym czasie.

Nowy punkt odniesienia: najniższy całkowity koszt posiadania w przypadku produkcji etykiet cyfrowychNajnowsze firmy, które podzieliły się swoimi sukcesami dzięki Gallus One, Flexon i Yeloprint, dołączyły do ​​rosnącego grona zadowolonych klientów i udanych instalacji maszyny od czasu jej premiery w 2022 roku.

Na początku ubiegłego roku firma PrintFlex (USA) ujawniła, w jaki sposób Gallus One obniżył koszty produkcji, a jej dyrektor generalna Liz Pecha-Poelker wyjaśniła, że ​​zespół był „zachwycony” inwestycją, która zapewniła im „najniższy całkowity koszt posiadania [TCO] w przypadku produkcji etykiet cyfrowych”.

Mając już maszynę Gallus Labelfire 340 i pozytywne doświadczenia z obsługą klienta Gallus, firma Flexon z siedzibą w Vestec w Czechach zainstalowała maszynę Gallus One w listopadzie 2024 r. Firma, która już drukuje zlecenia komercyjne w okresie szkolenia operatora, twierdzi, że zainstalowała nową, najnowocześniejszą cyfrową maszynę do etykiet — którą wybrała z dodatkową jednostką fleksograficzną i półrotacyjnym modułem wykrawania — w celu przyspieszenia czasu zmiany zadań w przypadku coraz krótszych serii etykiet.

Usprawnienie produkcji i zwiększenie rentowności

Yeloprint z Szombathely na Węgrzech zainstalował Gallus One w październiku 2024 r., w tym również dwa zespoły fleksograficzne i półrotacyjną jednostkę wykrawającą. Firma chciała zdywersyfikować swoją ofertę technologiczną, aby zapewnić szybsze, krótkie i średniej długości zadania etykietowania. Dzięki udanym doświadczeniom z Gallus TCS 250, Gallus One był oczywistym wyborem Yeloprint – maszyna oferowała jeden z najniższych TCO na rynku, a także szybkość i jakość druku, których szukała.

Wspieranie wdrażania rozwiązań cyfrowych dzięki Gallus MatteJet | Oprócz Gallus One i dodania koncepcji System to Compose, która wzbudziła zainteresowanie w całej branży, Gallus osiągnął również przełom w badaniach w 2024 r., ogłaszając Gallus MatteJet, który wprowadza możliwości cyfrowego druku atramentowego na rynek etykiet do wina i napojów spirytusowych.

Odblokowując inline, ekonomiczne matowe wykończenie, MatteJet rozwiązuje kluczowe wyzwanie, które historycznie ograniczało rozwój technologii cyfrowego druku atramentowego. Technologia ta otwiera klientom drogę do obsługi rynku etykiet premium, gdzie wyrafinowane matowe etykiety są kluczowe dla wielu marek, bez potrzeby zewnętrznych procesów wykańczania lub oddzielnych konwencjonalnych maszyn.

Według Urbinatiego, rozwój Gallusa w ciągu ostatniego roku idealnie wpisuje się w jego stałe zaangażowanie w przewodzenie transformacji rynku. Działania te są wspierane przez współpracę z firmą macierzystą HEIDELBERG, dostawcą kompleksowych rozwiązań dla branży poligraficznej, której pełne portfolio opiera się na wspólnym przepływie pracy Prinect.

Źródło: Gallus


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Wydaje się, że jednym z najważniejszych zadań jest ochrona marki. Czy drukarnia wykorzystuje i oferuje rozwiązania pomagające klientom chronić swoje produkty?

Jak ważna jest ochrona produktu i marki?

Czy stosujesz rozwiązania stosowane w produkcji poligraficznej do zabezpieczania finalnego produktu (ukryte kody itd.)?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging