czwartek, 13 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Finał III edycji konkursu „Master of vectors”

- Reklama -spot_imgspot_img

26 kwietnia, w siedzibie firmy IT Media – elitarnego partnera firmy Adobe, odbył się finał III edycji konkursu „Master of vectors”. Zaproszonych 23 półfinalistów wykonało pracę na temat rocznicy Koronacji Bolesława Chrobrego. Formą zadania był blok znaczka pocztowego.

Atmosfera gęstniała coraz bardziej. Nikt nie mógł usiedzieć w miejscu. Prawie jak na zawodach formuły 1. Im bliżej ogłoszenia finału, tym bardziej było widać po twarzach uczestników, że zbliża się ogłoszenie wyników.

Tymczasem organizatorzy przed finałami wyróżnili i docenili nauczycieli, którzy przybyli wraz z młodzieżą oraz parterów wydarzenia.

Wykonane przez finalistów prace zostały sprawdzone i ocenione przez Jury w składzie: Michał Tuz – przewodniczący, Justyna Kopecka – Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Agnieszka Kozłowska-Pelczarska – opiekun merytoryczny konkursu, Tomasz Kaliszuk – grafik, Aleksander Suchta – poligraf, członek Zarządu Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych.

Obrady Jury

Wynikiem decyzji Jury:

  • I nagrodę finału i tytuł Master of vectors 2025 otrzymał Dominik Zalewski z Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Olkuszu pod opieką Pana Tomasza Morawca. Laureat otrzymał voucher firmy IT Media o wartości 2500 zł, na wybrany kurs firmy, kupon prezentowy do sklepu o wartości 1000 zł oraz zestawy prezentowe od Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, od Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych i od firmy Digiprint.
  • II nagrodę finału otrzymała Hanna Cichowska z Technikum Nr 1 im. Waldemara Gostomczyka w Ostrowie Wielkopolskim pod opieką Pani Dominiki Sadowskiej. W skład nagrody weszły: voucher firmy IT Media o wartości 2500 zł, na wybrany kurs firmy, kupon prezentowy do sklepu o wartości 700 zł oraz zestawy prezentowe od Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, od Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych i od firmy Digiprint.
  • III miejsce przyznano pracy Marioli Jankowskiej z Zespołu Szkół Technicznych w Suwałkach pod opieką Pana Wojciecha Wawrzyna. Nagrodę stanowił kupon prezentowy do sklepu o wartości 500 zł oraz zestawy prezentowe od Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych i od Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych.

Przyznano trzy wyróżnienia:

  • dla Anny Bukowiec z Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni pod opieką Pań: Ludmiły Mikołajczyk i Agnieszki Rachwał,
  • dla Martyny Czachowskiej z Zespołu Szkół im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie pod opieką Pani Iwony Pawłowskiej oraz
  • dla Julii Świtalskiej z Technikum im. Stefana Żeromskiego w Warszawie pod opieką Pana Daniela Kopera

Wyróżnienia nagrodzono kuponami prezentowymi do sklepu o wartości 300 zł oraz zestawami prezentowymi od Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych i od Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych. Wszyscy finaliści oraz opiekunowie wyjechali z dyplomami udziału oraz zestawami prezentowymi od Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych i od Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych.

Głównym partnerem w tym roku – finału III edycji była Polska wytwórnia Papierów Wartościowych. Partnerami finału były firmy: Heidelberg Polska, Scorpio, Digiprint, Europapier i Przygotowalnia Fleksograficzna Wistar. Oprawę graficzną zapewnił Zespół Szkół im. Prezydenta Ignacego Mościckiego w Zielonce. Nasza redakcja była jednym z patronów medialnych wydarzenia.

Finał przebiegł w miłej, gościnnej atmosferze doskonale wyposażonego ośrodka szkoleniowego firmy IT Media. Wszyscy wyrazili życzenie kontynuacji inicjatywy.

Źródło: Fundacja Rozwoju Kadr poligraficznych


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Cyfrowa produkcja etykiet z Krakowa 

Firma COPYSHOP z siedzibą w Krakowie to miejsce, w którym realizowane są wysokiej jakości wydruki. Nieprzerwanie od 2009 roku CS obsługuje zarówno klientów indywidualnych,...

Xerox wprowadza dwie nowe maszyny do druku cyfrowego do ekosystemu produkcyjnego

Firma Xerox (NASDAQ: XRX) ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek nowej serii Xerox® Proficio™ Production Series podczas targów PRINTING United Expo, corocznego wydarzenia branży druku produkcyjnego, wraz...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Podcast nr 166: Made in...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań