Drukarnia Chroma zaskakuje po raz kolejny zmieniając swoją identyfikację wizerunkową. Nowe kolory, typografia czy układy to zaledwie początek inspirującej podróży, na którą zapraszamy naszą społeczność.
To nie tylko odświeżenie identyfikacji wizualnej, ale także przemyślana strategia, której celem jest lepsze zaangażowanie obecnych i przyszłych klientów. Dzięki dodaniu unikalnych elementów graficznych, Chroma prezentuje się teraz w sposób bardziej nowoczesny i zapadający w pamięć.
Chcemy, aby nasza identyfikacja wizualna i komunikacja jeszcze bliżej odpowiadały innowacyjności, jakości i dynamice, które oferujemy. Jesteśmy przekonani, że te zmiany będą miały pozytywny wpływ na naszych konsumentów, inspirując ich do wspólnego kreowania przyszłości druku.
Zaledwie kilkanaście dni temu drukarnia Chroma poinformowała, że zakończyła wprowadzanie czterodniowego tygodnia pracy (testowo), przechodząc na to rozwiązanie już na stałe. Nowoczesność w każdym obszarze.
Źródło: Chroma