spot_imgspot_img

Drukarnia Chroma wdraża 4-dniowy tydzień pracy

- Reklama -

Chroma – pierwsza w Polsce drukarnia online, po okresie testowania z radością ogłasza wprowadzenie innowacyjnego systemu opartego na 4-dniowym tygodniu pracy. Jest to krok nie tylko w kierunku dbania o dobrostan pracowników, ale także zwiększenia efektywności i wydajności pracy.

Badania naukowe wyraźnie wskazują, iż odpoczynek i równowaga między pracą, a życiem prywatnym są kluczowe dla zachowania zdrowia psychicznego i fizycznego pracowników. Dlatego Chroma, jako jedna z pierwszych firm w Polsce, przeszła na 4-dniowy tydzień pracy, umożliwiając swoim pracownikom dłuższy odpoczynek i więcej czasu na własne potrzeby.

Decyzja o wprowadzeniu takiego systemu to kolejny krok w dążeniu do stworzenia jak najlepszego środowiska pracy. Nasz przykład pokazuje w jaki sposób osiągnąć więcej równowagi między pracą i czasem poza nią. Jak, dzięki sprawdzonym gdzie indziej pomysłom, stale się rozwijać i dbać o komfort pracy

Wprowadzenie takiego systemy pracy, to nie tylko wyzwanie dla firmy, bo w praktyce wygląda to tak, że firma funkcjonuje przez 5 dni w tygodniu, a tylko dzięki dobrej organizacji, pracownicy mogą w tygodniu skorzystać z wolnego dnia, ale także szansa na stworzenie bardziej przyjaznego środowiska, które będzie przekładało się na zadowolonych pracowników.

Źródło: Chroma


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Wydaje się, że jednym z najważniejszych zadań jest ochrona marki. Czy drukarnia wykorzystuje i oferuje rozwiązania pomagające klientom chronić swoje produkty?

Jak ważna jest ochrona produktu i marki?

Czy stosujesz rozwiązania stosowane w produkcji poligraficznej do zabezpieczania finalnego produktu (ukryte kody itd.)?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging