Użytkownik ma do dyspozycji tysiące szablonów, czcionek, grafik i zdjęć. Funkcja „Auto Design” pomaga początkującym twórcom w rozwinięciu ich wyobraźni, ale też wspomaga bardziej zaawansowanych grafików, wyraźnie oszczędzając ich czas. Z kolei ulepszone opcje współdzielenia zadań z innymi użytkownikami oraz wysoki poziom bezpieczeństwa cyfrowego (zarządzanie uwierzytelnianiem odbywa się przez konto Canon ID) sprawiają, że PosterArtist doskonale spisuje się w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej. Jak najlepiej wykorzystać te wszystkie możliwości? Opowiedzą o tym eksperci podczas Retail Show.
Wytrzymałość? Do sprawdzenia w praktyce | Rozmawiając o wydrukach marketingowych warto poruszyć także temat wytrzymałości materiałów. – W przypadku materiałach promocyjnych wykorzystywanych w handlu kluczowa jest ich odporność na warunki atmosferyczne oraz kontakt z większą liczbą ludzi. Dlatego podczas Retail Show 2022 zaprezentujemy nasze najbardziej wytrzymałe podłoża i atramenty – mówi Tomasz Miękus.
I dodaje, że o tym, jak można je zastosować w praktyce, będzie świadczyło samo stoisko Canon: druk ozdobi nawet jego ściany i podłogi.
Źródło: Canon