poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

API Folie Polska członkiem Polskiej Izby Fleksografów

- Reklama -spot_imgspot_img

Dla API Folie Polska miniony rok zakończył się ważnym akcentem – firma wstąpiła w szeregi Polskiej Izby Fleksografów (PIF). Jak zapewnia Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca, polski oddział API Foilmakers chce dzięki temu realizować misję, przyświecającą jego działalności – „Bliżej klienta”. Oferta firmy w dużym stopniu jest skierowana do branży poligraficznej i opakowaniowej, więc obecność w PIF pozwoli jej zintensyfikować codzienne kontakty z tą częścią rynku, a także brać aktywny udział w różnych przedsięwzięciach organizowanych przez Izbę.

„Uważnie przyglądaliśmy się zmianom, również personalnym, jakie następowały w Polskiej Izbie Fleksografów na przestrzeni minionego roku – mówi Katarzyna Kozińska. – Rozmawialiśmy na ten temat również z wieloma naszymi klientami, których głos w wielu kwestiach ma dla nas bardzo ważne znaczenie. Zarówno z ich strony, jak też ze strony innych dostawców spływały przez cały ubiegły rok liczne słowa uznania w kierunku PIF, m.in. w kontekście organizowanych przez tę organizację wydarzeń, ale też jej aktywność na arenie lokalnej i globalnej oraz chęć szeroko rozumianej współpracy z każdą firmą czy instytucją, dla której dobro branży poligraficznej, a w szczególności fleksograficznej, nie jest obojętne.

Jako producent specjalistycznych folii, znajdujących zastosowanie m.in. w produkcji opakowań i etykiet drukowanych w technice fleksograficznej, a zarazem firma realizująca w swojej działalności hasło „Bliżej klienta”, podjęliśmy więc decyzję o członkostwie w Polskiej Izbie Fleksografów. Cieszymy się z możliwości współpracy z tak wieloma cenionymi i znanymi firmami, współtworzącymi ten niezwykle perspektywiczny obszar, jakim jest fleksografia. Z naszej strony deklarujemy pełną gotowość do włączania się w różne inicjatywy o charakterze konferencyjnym, warsztatowym czy szkoleniowym”.

Krzysztof Skrobot, dyrektor Polskiej Izby Fleksografów, dodaje: „Cieszymy się, że firma API Folie Polska dołączyła do naszej organizacji. To kolejny już ważny dostawca na polskim i międzynarodowym rynku poligraficznym, ze szczególnym uwzględnieniem fleksografii jako techniki drukowania, jaki znalazł się w gronie członków PIF w 2022 roku – w sumie powitaliśmy w nim 8 nowych podmiotów, co zwiększyło liczebność w Izbie o ok. 10%. Miło nam, że na decyzji kierownictwa API Folie Polska zaważyła w dużej mierze nasza aktywność i głosy branżowe, jakie do niego docierały.

Miniony rok był rzeczywiście bardzo pracowity – zmieniliśmy siedzibę, zaktualizowaliśmy i unowocześniliśmy stronę internetową, uruchomiliśmy newsletter z informacjami skierowanymi do grona członków naszej firmy. Zorganizowaliśmy konferencję w Pile, w której wzięło udział ok. 230 osób i która zebrała bardzo dobre recenzje. Wspólnie z partnerami rozpoczęliśmy też cykl warsztatów szkoleniowych, podczas których uczestnicy poznają „od kuchni” tajniki fleksografii i stosowanych w niej rozwiązań. Staraliśmy się być wszędzie tam, gdzie można podtrzymać dotychczasowe oraz nawiązać nowe kontakty – mam tu na myśli lokalne i międzynarodowe wydarzenia branżowe. Zakładamy, że nasza aktywność w nowym, 2023 roku będzie na jeszcze większym poziomie, przy aktywnym udziale i wsparciu członków PIF”.

O Polskiej Izbie Fleksografów | Polska Izba Fleksografów zrzesza ponad 80 członków, a jej misja uwzględnia m.in. takie zagadnienia jak: podnoszenie poziomu wiedzy o fleksografii wśród członków organizacji, a także w środowisku zawodowym; działanie na rzecz rozwoju szkolnictwa specjalistycznego – fleksograficznego; promocja polskiej fleksografii; upowszechnianie wiedzy fleksograficznej, a także integracja środowiska i aktywizacja branży w ramach działań podejmowanych przez PIF.

Więcej informacji na temat Izby i jej działań można znaleźć na stronie internetowej WWW.

Źródło: Polska Izba Fleksografów


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań