Z początkiem marca br. obowiązki szefowej działu marketingu w firmie HEIDELBERG Polska objęła Alicja Bednarek. Decyzja ta związana jest z kontynuacją procesu transformacji i dalszego wzmacniania struktur firmy.
Alicja Bednarek od 11 lat związana jest z branżą poligraficzną. Doświadczenie zdobywała w agencji reklamowej w obszarze produkcji materiałów reklamowych, a także współpracując w latach późniejszych z największymi światowymi dostawcami dla przemysłu poligraficznego.
Swoją wiedzę poszerzała zarówno w zakresie poligraficznym kończąc studia podyplomowe z Inżynierii Produkcji w Poligrafii na Politechnice Warszawskiej oraz marketingowym na Akademii Leona Koźmińskiego kończąc tam Zarządzanie marketingowe – również podyplomowo.
Prywatnie jej zamiłowania nie odbiegają od poligrafii – interesują ją najbardziej oryginalne projekty opakowań, design oraz podróże i gra w siatkówkę.
Źródło: Heidelberg Polska