spot_imgspot_img

Wydanie czasopisma Świat Poligrafii Professional

Wydanie czasopisma Świat Poligrafii Professional już od kilku dni jest u Was. Mamy nadzieję, że i tym razem na łamach czasopisma znaleźliście kilka materiałów, które Was zainteresowały.

W eter… ale jak?

Dużo czas poświęcamy na to, by naszych rozmówców przekonać do jednego z najważniejszych tematów, z jakimi przyszło nam wszystkim się zmierzyć. Komunikacja. Tak, zdaję sobie sprawę z tego, że nie tylko na łamach czasopisma o tym piszemy, wydajemy podcasty, rozmawiamy podczas prezentacji i … jak grochem o ścianę. Bo… komunikacja to nie tylko człowiek-człowiek, człowiek-urządzenie, urządzenie-człowiek, urządzenie-urządzenie i oczywiście to wszystko co zostało przed chwilą wymienione w komunikacji z chmurą i AI (sztuczną inteligencją) razem i oddzielnie. Wydaje się, że możemy sobie to wszystko poukładać i w całości zapanować, ale… to jak to jest, że to wszystko nadal nie działa.

Z naszych obserwacji potwierdza się zasada pierwsza i najważniejsza: słyszeć a usłyszeć, to zupełnie inne światy. Wręcz fantastyka naukowa. Może dlatego, że coraz bardziej stajemy się „mobilni”. W czasie śniadania patrzymy w ekran telefonu, widzimy jednocześnie to co na ekranie laptopa i dodatkowo kontrolujemy telewizor. W tym samym czasie rozmawiamy z rodziną, współpracownikami i dodatkowo drapiemy naszego psa za uchem. Niby wszystko jest ok, ale jak się nad tym zastanowić, to zalew informacji z każdej strony i chęć udowodnienia tego, że potrafimy!… robi swoje. Robi, rzeczywiście robi i to całkiem niezły bałagan. Wszystko, czyli nic poprawnie. I w dodatku sami na siebie się denerwujemy, ze ten biznes (np. drukarnia) nie funkcjonuje tak, jak byśmy chcieli. To gdzie kłopot?

Redakcyjnie zdefiniowaliśmy trzy zagadnienia, które należałoby postawić przed narzędziami takimi, jak AI czy chmura. Chodzi o samoświadomość: samodoskonalenia, samoedukacji i samodyscypliny.  W filozofii Dalekiego Wschodu jest taki temat, który nazywa się kaizen, a jej efektem jest pozycja marki samochodów Toyota, która tę filozofię wprowadziła.

Zatem innowacyjność bierze się z wymienionych przed momentem trzech głównych punktów, jako stałego procesu, plus… KOMUNIKACJI o tym, że coś zrobiliśmy dobrego dla organizacji, marki, drukarni, drużyny, zespołu itd.

Zapraszamy do lektury kolejnego wydania, jak zawsze pełnego interesujących treści. Między innymi piszemy o digitalizacji Koenig & Bauer, którego partnerem technologicznym w obszarze transformacji cyfrowej jest Google Cloud czy pierwszej w Polsce linii CtP z robotem podającym płyt. Jaka jest prawda? Jest tak źle, czy paradoksalnie tak dobrze? To tytuł zapisu rozmowy z Krzysztofem Pindralem, prezesem Heidelberg Polska. Jak to jest, że w słynącej z ekologii Norwegii pojawiła się pierwsza maszyna hybrydowa Mark Andy Digital Series?

Próbujemy obalić mit „tylko cyfrowe” w materiale „Katalogi drukowane wciąż mają swoje miejsce w domach konsumentów”. I na podsumowanie materiał, któremu nadaliśmy tytuł „Poligrafia: nowe wyzwania i możliwości”, w którym eksperci naszej branży wypowiadają się o tym, jak dzisiaj poligrafia wygląda i jak może się zmienić w bardzo bliskiej przyszłości. A to nie wszystko, co znajdziecie na naszych łamach.

Zapraszamy do lektury wydania tradycyjnego i oczywiście prenumeraty (318 PLN brutto). Dzięki niej prowadzimy dla Was serwis WWW, przygotowujemy merytoryczne artykuły i całą serię podcastów, o których piszemy już w kolejnym materiale.

Dla tych, którzy wolą z jakiegoś powodu prenumeratę cyfrową, przypominamy, że jest ona również dostępna. Jej koszt to 247 PLN (brutto). Każda forma prenumeraty obejmuje cotygodniowy newsletter i dostęp do Strefy Premium, którą od września będziemy poszerzali.

Zapraszamy do współpracy.


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×