spot_imgspot_img

Workflow, czyli własne DNA drukarni. Rozmowa z Łukaszem Szymańskim. Aktualizacja

Kolejnym naszym gościem w NIEZBĘDNIKU POLIGRAFA jest Łukasz Szymański z firmy Digiprint, a tematem rozmowy jest … tej pierwszej rozmowy… optymalizacja i standaryzacja. Pierwszej, bo tak naprawdę przygotowaliśmy dla Was kilka odcinków, które mają Wam pomóc w zrozumieniu czym jest współczesny zindywidualizowany workflow drukarni.

- Reklama -

Przy czym nie chodzi tutaj o jakieś konkretne oprogramowanie, tylko o cały „krwioobieg”. Wszelkie informacje i ich obieg w całej drukarni od kontaktu z klientem przez produkcję po logistykę. I oczywiście mała niespodzianka na zakończenie. Ale o tym już niedługo.

To w zasadzie rozmowa, która dość ogólnie traktuje ten temat, bo pomyśleliśmy i taki jest plan, by wprowadzić Was w temat zgodnie z zasadą – od ogółu do szczegółu. Po drodze na pewno wysłuchacie również tych, którzy opowiedzą swoją drogę przez optymalizację i standaryzację oraz podzielą się swoimi doświadczeniami i opiniami. W zasadzie, odpowiedzą na najważniejsze pytanie. Co im to wszystko dało? – mówi Mirosław Pawliński red. naczelny.

Workflow, czyli własne DNA drukarni | Optymalizacja i standaryzacja są dzisiaj tematami, który znajdują się w czołówce najważniejszych tematów i zadań dla „być, albo nie być” drukarni. Nie ma znaczenia, czy jest to drukarnia akcydensowa, cyfrowa, etykietowa czy opakowaniowa. Ważne jest to, że mamy dwa tematy, które spędzają sen z powiek wielu osobom, bo ogólnie… wszyscy wiedzą czym jest optymalizacja i standaryzacja. Wyzwanie pojawia się wtedy, kiedy powoli przechodzimy do szczegółów. To właśnie wtedy pojawia się cała grupa zagadnień, z którymi po prostu… wiele osób sobie nie radzi.

Chodzi o sprzęt, oprogramowanie, nawyki pracowników, materiały i technologię drukowania, przed którą jest jeszcze prepress… a na końcu cała księgowość i logistyka. Tak, wiemy, że teraz potraktowaliśmy ten temat ogólnie, ale dlatego właśnie, byście przygotowali się do jednego z najważniejszych spotkań w branży. Proponujemy Wam serię podcastów z Łukaszem Szymańskim z firmy Digiprint, który krok po kroku wprowadzi Was w całość tych zagadnień. Ważny jest pierwszy krok. Później dobre planowanie i na końcu… praktycznie każdy w swojej organizacji ma zapewniony sukces. Nie wszystkie z naszych rozmów pojawią się w serii NIEZBĘDNIK POLIGRAFA.

Każdy z ekspertów o optymalizacji i standaryzacji rozprawia zupełnie inaczej i choć wydawałoby się, że w tym temacie już wszystko powiedziano, my proponujemy kilka różnych podejść do tego zagadnienia.

W jednym z poprzednich podcastów serii NIEZBĘDNIK POLIGRAFA, naszym gościem był Krzysztof Pindral – prezes Heidelberg Polska, który zauważył, że tylko Ci, którzy dokonają szybkiej transformacji cyfrowej swojej drukarni, będą w stanie przetrwać w tak zmieniającym się dynamicznie środowisku biznesowym.

To prawda. Wielokrotnie w redakcji zastanawialiśmy się nad najważniejszymi wyzwaniami dla drukarni – każdej drukarni – bez względu na jej specjalizację. Według nas pierwsze trzy są następujące:

  • Optymalizacja i standaryzacja
  • Automatyzacja
  • Robotyka

Ale o nich, na pewno więcej już w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Tymczasem zapraszamy do wysłuchania kolejnej rozmowy… PREMIERA 25 maja godz. 15:00.


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×