Wojciech Mataczyński – dyrektor ds. marketingu cyfrowego i sprzedaży w Heidelberg Polska, jest kolejnym prelegentem podczas trwającej Konferencji Polskiej Izby Druku, której podsumowaniem jest Gala Złotych Gryfów.
W swojej prezentacji Wojciech Mataczyński poruszył tematy związane nie tylko z historią firmy Heidelberg, ale także zaprezentował trendy w rynku produkcji maszyn. To ciekawe, bo być może za kilka lat, kilka… to może być nawet 3, może się okazać, że produkcja maszyn tradycyjnych i cyfrowych wyrówna się. Digitalizacja wszelkich procesów i zmiany w ofercie firmy Heidelberg można obejrzeć już w nowym centrum pokazowym w Niemczech.
A to oznacza, że zmiany w transformacji cyfrowe rynku są daleko bardziej zaawansowane, niż może się wydawać. Wspaniałym przykładem zmian w podejściu do wykorzystania technologii cyfrowych, a zwłaszcza inkjetu – jest rynek chiński… więcej juz niedługo.