spot_imgspot_img

UPM zaprzestanie dostaw do Rosji

- Reklama -

W wyniku rosyjskiej agresji na Ukrainę sytuacja geopolityczna w Europie uległa trwałej zmianie. Ma to daleko idące konsekwencje ludzkie, polityczne i gospodarcze w Europie, a sytuacja szybko się zmienia. Naszą główną troską są ludzie cierpiący z powodu wojny. Firma UPM zapewnia wsparcie swoim pracownikom na dotkniętych obszarach. W tym tygodniu rozpoczęliśmy również udzielanie pomocy humanitarnej i materialnej Ukrainie.

UPM na razie wstrzyma dostawy do Rosji. Przedsiębiorstwa UPM będą informować rosyjskich klientów i dostawców o zaistniałej sytuacji. Chociaż branża leśna nie jest obecnie bezpośrednio objęta międzynarodowymi sankcjami, sankcje przeciwko sektorowi finansowemu mogą mieć wpływ na działalność i transakcje UPM lub jej klientów w Rosji. Pełny wpływ obecnych i ewentualnych nowych sankcji i kontrsankcji będzie znany dopiero w miarę rozwoju sytuacji. Firma UPM ściśle monitoruje sytuację i podejmuje odpowiednie decyzje.

Firma UPM zatrudnia pracowników, klientów i dostawców w obu krajach, ale ekspozycja firmy UPM na rynki rosyjskie i ukraińskie jest ograniczona. Firma UPM Raflatac posiada terminal dystrybucyjny w obwodzie kijowskim z 13 pracownikami. Działalność terminalu została zamknięta do odwołania. W Rosji firma UPM zatrudnia 800 osób, z których większość pracuje w sklejkarni Chudovo. Operacje są obecnie wykonywane jak zwykle. Łączna sprzedaż UPM do Rosji i na Ukrainę wyniosła około 2% całkowitej sprzedaży UPM w 2021 r. Aktywa w Rosji stanowią mniej niż 1 % całości grupy. W 2021 r. mniej niż 10 % drewna pozyskiwanego przez UPM do Finlandii pochodziło z Rosji.

Źródło: UPM

Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Wydaje się, że jednym z najważniejszych zadań jest ochrona marki. Czy drukarnia wykorzystuje i oferuje rozwiązania pomagające klientom chronić swoje produkty?

Jak ważna jest ochrona produktu i marki?

Czy stosujesz rozwiązania stosowane w produkcji poligraficznej do zabezpieczania finalnego produktu (ukryte kody itd.)?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging