spot_imgspot_img

UPM Raflatac kontynuuje współpracę z WWF Polska

- Reklama -

UPM Raflatac i WWF Polska przedłużyły umowę dotyczącą wspólnego budowania przyszłości beyond fossils. W ramach trzyletniego kontraktu współpraca będzie koncentrować się na rozwoju gospodarki o obiegu zamkniętym i promowaniu Obszarów Chronionych Prywatnie, zwłaszcza mokradeł w Polsce.

Nowa umowa obejmuje również włączanie wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy UPM Raflatac, aby zwiększać zaangażowanie i wsparcie dla dwóch powyższych inicjatyw środowiskowych.

Celem projektu Circular Economy jest zmniejszenie ilości odpadów opakowaniowych trafiających do środowiska poprzez zarządzanie nimi zgodnie z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym. Wspólna inicjatywa skupi się na podnoszeniu świadomości na temat tego, w jaki sposób rozwiązania oparte na naturze wspierają gospodarkę o obiegu zamkniętym i jak zmniejszyć zanieczyszczenie plastikiem w Polsce.

Dzięki wsparciu UPM Raflatac, WWF Polska ma również na celu dalszy rozwój Obszarów Chronionych Prywatnie w Polsce, zarówno poprzez zakup nowych terenów, jak i wdrażanie na nich dalszych działań ochronnych, w tym koszenie, wypas zwierząt, usuwanie zarośli i interwencje w gospodarkę wodną.

UPM Raflatac posiada w Polsce dwie fabryki – w Biskupicach Podgórnych i Nowej Wsi Wrocławskiej, zatrudniające 600 pracowników. Współpraca pomiędzy UPM Raflatac i WWF Polska rozpoczęła się w 2012 roku od projektu „Rzeki dla życia”, który koncentrował się na ochronie bioróżnorodności rzek w Polsce. Partnerstwo było kontynuowane wraz z rozwojem programu „Strażnicy Rzek”, a w poprzednich okresach obowiązywania umowy dotyczyło gospodarki o obiegu zamkniętym i Obszarów Chronionych Prywatnie.

Źródło: UPM Raflatac


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Wydaje się, że jednym z najważniejszych zadań jest ochrona marki. Czy drukarnia wykorzystuje i oferuje rozwiązania pomagające klientom chronić swoje produkty?

Jak ważna jest ochrona produktu i marki?

Czy stosujesz rozwiązania stosowane w produkcji poligraficznej do zabezpieczania finalnego produktu (ukryte kody itd.)?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging