Temat newslettera poruszaliśmy na naszych łamach wielokrotnie. Zawsze byliśmy ciekawi, która forma jest dla Was bardziej atrakcyjna? Z naszych rozmów wynika, że elektroniczna, to najlepsza forma pod względem szybkości dotarcia, jednak to tradycyjna jest tym „smaczkiem”, który spędza z nami znacznie więcej czasu.
Ale o tym, to już Wam wielokrotnie pisaliśmy. Wyniki badań nawet w Polsce pokazują, że tradycyjnie drukowane materiały są po prostu w cenie. Czasami, jako poligrafowie zapominamy, że mając do dyspozycji druk, mamy ogromną siłę zmiany świata na lepsze.
Wspominamy ten temat, ponieważ otrzymaliśmy przed targami Labelexpo kolejne wydanie newslettera firmy Digiprint. Newslettera drukowanego tradycyjnie. Oczywiście posiadającego, jak zawsze wspaniały dodatek :–). Ale także coś, co marketingowo jest strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Popatrzcie… QR z linkiem do podcastów z Łukaszem Szymańskim. Jak ważnym jest zrozumienie możliwości przekazu i współdziałania także z nowymi mediami. Świetnie!
A przy okazji, proponujemy Wam, byście wysłuchali jednego z podcastów – rozmów o poligrafii z cyklu NIEZBĘDNIK POLIGRAFA – z Alicję Bednarek z firmy Digiprint.