Technologia uszlachetnień 3D przyszłością poligrafii? Podczas konferencji ViperPrint w ramach RemaDays 2023 eksperci wskazali nowe możliwości wyróżnienia produktu. Konica Minolta została partnerem technologicznym konferencji organizowanej przez drukarnię ViperPrint, które odbyło się 1 lutego w ramach jednej z największych imprez branży reklamowej na świecie.
Wzbogacenie wrażeń konsumenta, zaawansowane projektowanie produktu czy sprzedaż produktu premium – o tych obszarach usłyszała licznie zgromadzona widownia podczas konferencji zorganizowanej przez drukarnię ViperPrint dotyczącej technologii uszlachetnień 3D. Wydarzenie odbyło się 1 lutego podczas RemaDays 2023 – jednej z najważniejszych imprez branży reklamowej na świecie. Partnerem technologicznym wydarzenia była Konica Minolta.
Remadays to jedna z najważniejszych imprez branży Reklamy i Druku na Świecie, a na początku lutego obyła się już 18 edycja wydarzenia, gromadząc ponad 23 tysiące osób z 3 kontynentów – o ponad 120 proc. więcej niż rok wcześniej. Oprócz przestrzeni targowej, dającej liczne okazje do networkingu, event obfitował w eksperckie wydarzenia, pomagające zaktualizować wiedzę m.in. z zakresy nowoczesnych technologii w branży poligraficznej.
Liczną widownię zgromadziła m.in. drukarnia internetowa ViperPrint, która 1 dnia targów – 1 lutego – zorganizowała konferencję dotyczącą technologii uszlachetnień 3D. Partnerem technologicznym wydarzenia została Konica Minolta.
Uczestnicy wydarzenia wzięli udział w trzech panelach, które poprawadzili: Brygida Dzidek – Inżynier zmysłu dotyku, założycielka i prezes Haptology, Paweł Popenda i Marek Polanowski – technolodzy w drukarni internetowej ViperPrint oraz Karol Froń – przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży.
Brygida Dzidek poruszyła temat: „Haptyka – Inżynieria dotyku – jak wzbogacać wrażenia konsumenta oraz budować przywiązanie.” Podczas wykładu omówiła wartości sensoryczne w procesie zakupowym oraz to jak dotyk działa na sprzedaż samych produktów.
Karol Froń zaprosił gości na wykład „”Jak sprzedawać produkty Premium w dzisiejszych czasach.”, podczas którego omówił strategie marketingowe w czasach kryzysu oraz uświadomił słuchaczy jak działa kryzys w gospodarce i reklamie.
Źródło: Konica Minolta