poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Technologia uszlachetnień 3D przyszłością poligrafii?… Konica Minolta

- Reklama -spot_imgspot_img

Technologia uszlachetnień 3D przyszłością poligrafii? Podczas konferencji ViperPrint w ramach RemaDays 2023 eksperci wskazali nowe możliwości wyróżnienia produktu. Konica Minolta została partnerem technologicznym konferencji organizowanej przez drukarnię ViperPrint, które odbyło się 1 lutego w ramach jednej z największych imprez branży reklamowej na świecie.

Wzbogacenie wrażeń konsumenta, zaawansowane projektowanie produktu czy sprzedaż produktu premium – o tych obszarach usłyszała licznie zgromadzona widownia podczas konferencji zorganizowanej przez drukarnię ViperPrint dotyczącej technologii uszlachetnień 3D. Wydarzenie odbyło się 1 lutego podczas RemaDays 2023 – jednej z najważniejszych imprez branży reklamowej na świecie. Partnerem technologicznym wydarzenia była Konica Minolta.

Interesujące tematy

Remadays to jedna z najważniejszych imprez branży Reklamy i Druku na Świecie, a na początku lutego obyła się już 18 edycja wydarzenia, gromadząc ponad 23 tysiące osób z 3 kontynentów – o ponad 120 proc. więcej niż rok wcześniej. Oprócz przestrzeni targowej, dającej liczne okazje do networkingu, event obfitował w eksperckie wydarzenia, pomagające zaktualizować wiedzę m.in. z zakresy nowoczesnych technologii w branży poligraficznej.

Liczną widownię zgromadziła m.in. drukarnia internetowa ViperPrint, która 1 dnia targów – 1 lutego – zorganizowała konferencję dotyczącą technologii uszlachetnień 3D. Partnerem technologicznym wydarzenia została Konica Minolta.

„Jako lider branży musimy napędzać jej rozwój, dostarczając nowoczesne rozwiązania, a także wspierając debatę o nowych możliwościach. Partnerstwo dla naszego wieloletniego Klienta – drukarni ViperPrint – było dla nas oczywistą realizacją tej filozofii. Niezmiernie cieszy nas, że firma postanowiła, z naszym wsparciem, opowiedzieć szerszej publiczności o możliwościach uszlachetnień 3D, a jeszcze bardziej cieszy nas, że wystąpienia zgromadziły szeroką publiczność. Branża poligraficzna zmienia się nieustannie, a konferencje są doskonałą okazją, żeby móc o tych zmianach i o tym, co one oznaczają, porozmawiać w gronie prefesjonalistów”– mówi Łukasz Kurasiński, Business Development Manager Packaging & Commercial Market w firmie Konica Minolta.

Uczestnicy wydarzenia wzięli udział w trzech panelach, które poprawadzili: Brygida Dzidek – Inżynier zmysłu dotyku, założycielka i prezes Haptology, Paweł Popenda i Marek Polanowski – technolodzy w drukarni internetowej ViperPrint oraz Karol Froń – przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży.

Interesujące rozmowy

Brygida Dzidek poruszyła temat: „Haptyka – Inżynieria dotyku – jak wzbogacać wrażenia konsumenta oraz budować przywiązanie.” Podczas wykładu omówiła wartości sensoryczne w procesie zakupowym oraz to jak dotyk działa na sprzedaż samych produktów.

Marek Polanowski i Paweł Popenda podczas wystąpienia „”Czym jest technologia uszlachetnień 3d? Jak projektować, aby uzyskać zamierzony efekt.”, które przybrało formę wywiadu prelegenci podzielili się wskazówkami dotyczącymi projektowania oraz własnym doświadczeniem związanym z użytkowaniem maszyny.

Karol Froń zaprosił gości na wykład „”Jak sprzedawać produkty Premium w dzisiejszych czasach.”, podczas którego omówił strategie marketingowe w czasach kryzysu oraz uświadomił słuchaczy jak działa kryzys w gospodarce i reklamie.

„Technologia uszlachetnień 3D poszerza możliwości na wielu płaszczyznach i zapraszając naszych gości na trzy tak różne wystąpienia, chcieliśmy pokazać jej kompleksowość i potencjał. Dziękujemy ekspertom, którzy zabrali nas w fantastyczną podróż, łącząc ogromną dawkę specjalistycznej wiedzy, z niezwykle ciekawymi przykładami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne konferencje” – podsumowała Weronka Gawron, Project Manager w ViperPrint.

Źródło: Konica Minolta


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań