poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

swissQprint Nyala 4 uhonorowana za doskonałość!

- Reklama -spot_imgspot_img

Europejskie stowarzyszenie zrzeszające magazyny branżowe z dziedziny poligrafii, rozdało tegoroczne nagrody EDP Awards dla najlepszych cyfrowych osiągnięć technologicznych. Jury uznało Ploter Nyala 4 za wzorzec w druku wielkoformatowym. Firma swissQprint zdobyła również nagrodę za swoje neonowe tusze, oferujące bogate możliwości zastosowań.

Najlepsza drukarka z płaskim stołem | Nyala 4 zwyciężyła w kategorii na najlepszą drukarkę hybrydową/z płaskim stołem o prędkości do 250 m2/h. Jury zauważyło, że nowa generacja sztandarowego plotera swissQprint, opiera się na istniejącym fundamencie, ale oferuje jednocześnie kilka istotnych ulepszeń, a „dzięki swoim wartościom przyjaznym dla środowiska […] może być uważana za wzorzec w druku wielkoformatowym”.

Zwycięzca w kategorii „Materiały eksploatacyjne/tusze UV” | Produkty zadrukowane przy użyciu nowych neonowych tuszów swissQprint przyciągają uwagę. Z pewnością przykuły również wzrok jury EDP Award. W swoim komentarzu przyznali, że „to pierwsze fluorescencyjne, utwardzane promieniami UV tusze do druku cyfrowego w technologii inkjet… które dodają blasku i wartości materiałom reklamowym”.

Jury EDP Award nie pierwszy raz doceniło innowacyjne rozwiązania szwajcarskiego producenta, który był laureatem także we wcześniejszych edycjach, dzięki swoim ploterom Nyala 2 i Nyala LED. Utrzymywanie się jako lider w kategorii na najlepszy ploter wielkoformatowy z płaskim stołem jest dowodem na to, jak ważne dla swissQprint są innowacyjność i udoskonalanie.

Źródło: Scorpio

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań