Strategia i polityka cenowa drukarni. Temat, którym interesuje się coraz więcej osób. Powoli kończą się czasy, kiedy drukarnia ustawia swoje ceny patrząc dokładnie na to, co robi jej konkurencja po drugiej stronie ulicy. Od dawna wiadomo, że taniej wcale nie oznacza lepiej.
Niższa cena, to także innej jakości komponenty, papier, farby itd. Na koniec otrzymujemy produkt, który choć taniej, nie trzyma parametrów założonych na początku. O cenach w drukarni rozmawialiśmy dość dawno z Izabelą Talmont w podcaście „Cena czyni cuda”.
Tym razem zaprosiliśmy Izabelę, by nieco bardziej merytorycznie odnieść się do tego zagadnienia. Temat niezwykle trudny, który wymaga dokładnego przemyślenia, planu, działania i przede wszystkim konsekwencji. Przy okazji Izabela Talmont zaproponowała coś, co pojawia się po raz pierwszy, ale o tym możecie się przekonać sami.
A my próbujemy odpowiedzieć na wiele pytań. Zapraszamy do wysłuchania podcastu z udziałem Izabeli Talmont z firmy EMIPAK, który przygotował i poprowadził Mirosław Pawliński gospodarz NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA.
Zapraszamy do naszego NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA. A w nim wiele tematów dotyczących szeroko rozumianej poligrafii. Jednak bez nadęcia. Z dozą humoru i wiedzy. Nasi goście dzielą się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, wiedzą i nieco innym pojmowaniem tego, co wiąże się nam wszystkim z pojęciem “poligrafia”.
Zatem technologia, innowacyjność, wzloty i upadki, projekty, które udało się zrealizować i takie, które jeszcze muszą poczekać. Jednym słowem … POLIGRAFIA.
Wszystkie podcasty zostały przez naszą redakcję podzielone na sezony, w których prezentujemy od 6 do 7 odcinków. Wiele z tych tematów nie straciło swojej aktualności. Warto słuchać. Podcasty redakcji ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL powstają w Studio 3po3. Prowadzącym jest Mirosław Pawliński red. naczelny. Słuchaj na YouTube, Spotify,Apple Podcasts oraz Deezer.
Naszymi gośćmi byli dotychczas między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (SCODIX), Paweł Szpil (2Press), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Heidelberg Polska), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (ECO3), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Canon), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo)… i cała grupa tych, których usłyszeliście i usłyszycie już wkrótce…
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. CiasteczkaAKCEPTUJĘ
POLITYKA PRYWATNOŚCI & CIASTECZKA
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.