Jak poinformowała nas Polska Izba Druku, rozpoczęły się już przygotowania do kolejnej edycji Gali Złotego Gryfa i Konferencji… Wydarzenie planowane jest na jesień 2023 roku, 23-24 listopada i ma stanowić kontynuację koncepcji realizowanej w roku 2022. Planowane są następujące korekty zakresu projektu, ewentualne wydłużenie czasu trwania do 2 dni. Zamiast kolejnej edycji Raportu, która ukaże się w roku 2024, przeprowadzona zostanie analiza prognoz zawartych w IX wydaniu oraz ocena sytuacji bieżącej. Formuła wykładów zostanie min. w 33% zastąpiona panelami oraz włączona zostanie formuła warsztatów tematycznych.
Wiele uwagi organizatorzy chcą poświęcić kompetencjom samorządu gospodarczego budowaniu gremiów eksperckich, arbitrażu branżowego, kompetencji edukacyjnej, certyfikacji podmiotów i osób, dialogowi z otoczeniem biznesowym, identyfikacji potrzeb klienckich, budowaniu wartości dodanej doradztwa merytorycznego dla naszego otoczenia biznesowego, promocji branży oraz tworzeniu i realizacji inicjatyw badawczo-rozwojowych.
Sam konkurs Złotego Gryfa zostanie przemianowany na Złoty Gryf Grand Prix. Rozszerzona zostanie ilość kategorii, włączone zostaną nagrody i wyróżnienia dla uczącej się młodzieży oraz innowatorów i wynalazców.
Program artystyczny wieczoru galowego zawierał będzie elementy rozrywki również dla osób towarzyszących. W trakcie przeprowadzona będzie aukcja, z której dochód będzie dedykowany priorytetowym celom naszej społeczności.
Grupa docelowa to liderzy branży, właściciele, członkowie zarządów przedsiębiorstw oraz ich dyrektoriat. Wysoka jakość merytoryczno-rozrywkowa ma pomóc skutecznie zaprosić do udziału w projekcie przedstawicieli klientów. Zakres współdziałania potencjalnych partnerów podobny, jak w przypadku „Dnia Drukarza”.
Czas na start!
Więcej informacji na stronach Izby.
Warto zaglądać do KALENDARZ WYDARZEŃ |
Źródło: Polska Izba Druku