Smurfit Kappa opracowała pomysłowe rozwiązanie w zakresie pakowania saszetek i kapsułek z detergentami. Zabezpieczone przed niepożądanym otwarciem przez dzieci opakowanie TopLock Box stanowi ekologiczną i bezpieczną alternatywę dla tradycyjnych plastikowych pudełek na środki do prania.
Z uwagi na oryginalny mechanizm otwierania, zostało ono opatentowane i stanowi bardzo atrakcyjne rozwiązanie wśród certyfikowanych opakowań wyposażonych w systemy chroniące przed dziećmi.
TopLock Box jest całkowicie wolne od tworzyw sztucznych, wykonane w całości z papieru posiadajacego certyfikat FSC®. Jest w 100% zdatne do recyklingu i biodegradowalne. Powstało z myślą o ochronie środowiska. Przy jego produkcji emituje się o 40% mniej dwutlenku węgla w porównaniu z tradycyjnymi opakowaniami z tworzyw sztucznych.
Nowe pudelko na detergenty charakteryzuje się odpornością na wilgoć oraz szczelnością. Dostarczane jest w formie złożonej na płasko, jako jeden element, co przekłada się na większe oszczędności w zakresie logistyki i magazynowania. Jego wymiary mogą być dostosowane do konkretnych potrzeb klienta, dzięki czemu zwiększa się wydajność całego łańcucha dostaw.
„Cieszymy się z wprowadzenia na rynek TopLock z systemem zabezpieczającym przed niepożądanym otwarciem przez dzieci. Nasz zespół ds. innowacji włożył wiele pracy, aby stworzyć to wyjątkowe rozwiązanie. Ma ono bowiem potencjał do wykorzystania także w pakowaniu innych produktów, które muszą być przechowywane poza zasięgiem dzieci, takich jak na przykład leki” – powiedział Arco Berkenbosch, Vice President of Innovation and Development w Smurfit Kappa. – „Opracowaliśmy uniwersalne i elastyczne opakowanie, które może znacząco zwiększyć wydajność łańcucha dostaw naszych klientów, a w efekcie przyczynić się do osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju i celów biznesowych oraz zapewnić fantastyczne doświadczenia konsumentom”.
TopLock jest siostrzanym rozwiązaniem opakowaniowym w stosunku do innowacyjnego pudełka na kapsułki Click-to-Lock Pods Box, , które Smurfit Kappa wprowadziła na rynek w ubiegłym roku.
Źródło: Smurfit Kappa