poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Sławomir Kugaudo o robotyce

- Reklama -spot_imgspot_img

Sławomir Kugaudo prezes firmy Avargraf przedstawił temat, który jest wypadkową zmian rynkowych. Do drukarń wchodzi z pełną prędkością robotyzacja, automatyzacja i optymalizacja.

Wszyscy narzekają na brak pracowników, ale tak naprawdę bardzo dużym wyzwaniem stało się znalezienie równowagi pomiędzy robotyką, a pracownikami, którzy są zastępowani.

Znalezienie nowych obszarów, szkolenia, nowe kompetencje, to wszystko wpłynie na jeszcze większe zmiany w rynku poligraficznym. Nowoczesność i transformacja drukarni w stronę robotyki staje się realnym wymogiem, ze względu na koszty i uzyskiwanie najwyższej produktywności. Czy jednak jest to jedyne rozwiązanie?

Jak do tego wszystkiego się przygotować? Jak ważna jest edukacja pracowników? To tylko niektóre tematy poruszone w krótkiej prezentacji Sławomira Kugaudo podczas Konferencji Polskiej Izby Druku, jaka odbywa się dzisiaj w Warszawie. Więcej już niedługo…


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań