spot_imgspot_img

Simple. Fast. Creative

Nazwanie SimpliCity standardową drukarnią wielkoformatową byłoby zbytnim uproszczeniem. Sami jej założyciele nazywają ją Kreatywnym Domem Produkcyjnym, od lat funkcjonującym według zasady „Simple. Fast. Creative”. Dodatkowo od zeszłego roku właściciele zainwestowali w urządzenia dedykowane zupełnie nowemu segmentowi – opakowaniom tekturowym.

Przyszłość z e-commerce | Trwająca niespełna od dwóch dekad historia SimpliCity to przede wszystkim ciągły rozwój, oparty nie tylko na nieustannej rozbudowie nowoczesnego parku maszynowego. Z niewielkiej agencji reklamowej zajmującej niespełna 20m2 powierzchni, firma przeistoczyła się w dużych rozmiarów drukarnię, zatrudniającą obecnie ponad 70 osób i osiągającą wydajność przekraczającą 70.000 m2 wydruków miesięcznie.

- Reklama -

Na dzień dzisiejszy SimpliCity to jedno ze znanych miejsc na mapie krajowej poligrafii, a przede wszystkim jeden z filarów druku wielkoformatowego, obsługujący rynek największych marek w Polsce. Rozbudowane portfolio Simplicity obejmuje nie tylko szeroką ofertę druku reklamowego dedykowanego wielu zastosowaniom, lecz także realizacje stoisk targowych, kampanie wizualne dla wielu znanych koncernów oraz Lightbox Wall, czyli stworzony i opatentowany przez SimpliCity nowoczesny system podświetlanych ram.

To innowacyjne rozwiązanie może być wykorzystywane do komunikacji z klientem, ekspozycji marki, a przede wszystkim jako efektowny element aranżacji powierzchni handlowych, biurowych, eventowych i wielu innych. Przeniesienie siedziby do Dąbrówki pozwoliło SimpliCity na dalsze rozwinięcie skrzydeł, zaś większa powierzchnia wpłynęła na decyzję o powiększeniu parku maszynowego.

W ubiegłym roku właściciele SimpliCity podjęli przełomową decyzję o stworzeniu drugiej odnogi dedykowanej opakowaniom z tektury. Powodem tego kroku był nieustannie rosnący potencjał branży e-commerce, która od kilku lat święci prawdziwe triumfy oraz zwiększające się zapotrzebowanie na opakowania jednostkowe. 

Udany początek nowej drogi | Z początkiem ubiegłego roku firma zainwestowała w zadruk opakowań w technologii fleksograficznej, 5-kolorowa maszyna pozwoliła na obsługę klientów z zupełnie nowego segmentu. Dodatkowo w grudniu 2023 roku oferta została rozszerzona o technologię zadruku cyfrowego, dzięki zainstalowanej przez LFP Industrial Solutions maszyny Durst P5 350.

Wprowadzenie nowych rozwiązań pozwoliło SimpliCity odpowiedzieć na coraz większe zapotrzebowanie klientów związane z mniejszymi, personalizowanymi seriami zamówień.

Możliwość produkcji opakowań w niewielkich seriach pozwala na stworzenie serii mock-up’ów – czyli makiet dla klienta – praktycznie „od ręki”, co w przypadku standardowych maszyn fleksograficznych, byłoby zupełnie nieopłacalne ze względu na koszty ich uruchomienia w celu wykonania zaledwie kilku wydruków. To tylko jeden z wielu argumentów przemawiających na korzyść druku cyfrowego na maszynach marki Durst.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×