Przyszłość z e-commerce | Trwająca niespełna od dwóch dekad historia SimpliCity to przede wszystkim ciągły rozwój, oparty nie tylko na nieustannej rozbudowie nowoczesnego parku maszynowego. Z niewielkiej agencji reklamowej zajmującej niespełna 20m2 powierzchni, firma przeistoczyła się w dużych rozmiarów drukarnię, zatrudniającą obecnie ponad 70 osób i osiągającą wydajność przekraczającą 70.000 m2 wydruków miesięcznie.
Na dzień dzisiejszy SimpliCity to jedno ze znanych miejsc na mapie krajowej poligrafii, a przede wszystkim jeden z filarów druku wielkoformatowego, obsługujący rynek największych marek w Polsce. Rozbudowane portfolio Simplicity obejmuje nie tylko szeroką ofertę druku reklamowego dedykowanego wielu zastosowaniom, lecz także realizacje stoisk targowych, kampanie wizualne dla wielu znanych koncernów oraz Lightbox Wall, czyli stworzony i opatentowany przez SimpliCity nowoczesny system podświetlanych ram.
To innowacyjne rozwiązanie może być wykorzystywane do komunikacji z klientem, ekspozycji marki, a przede wszystkim jako efektowny element aranżacji powierzchni handlowych, biurowych, eventowych i wielu innych. Przeniesienie siedziby do Dąbrówki pozwoliło SimpliCity na dalsze rozwinięcie skrzydeł, zaś większa powierzchnia wpłynęła na decyzję o powiększeniu parku maszynowego.
W ubiegłym roku właściciele SimpliCity podjęli przełomową decyzję o stworzeniu drugiej odnogi dedykowanej opakowaniom z tektury. Powodem tego kroku był nieustannie rosnący potencjał branży e-commerce, która od kilku lat święci prawdziwe triumfy oraz zwiększające się zapotrzebowanie na opakowania jednostkowe.
Udany początek nowej drogi | Z początkiem ubiegłego roku firma zainwestowała w zadruk opakowań w technologii fleksograficznej, 5-kolorowa maszyna pozwoliła na obsługę klientów z zupełnie nowego segmentu. Dodatkowo w grudniu 2023 roku oferta została rozszerzona o technologię zadruku cyfrowego, dzięki zainstalowanej przez LFP Industrial Solutions maszyny Durst P5 350.
Wprowadzenie nowych rozwiązań pozwoliło SimpliCity odpowiedzieć na coraz większe zapotrzebowanie klientów związane z mniejszymi, personalizowanymi seriami zamówień.
Możliwość produkcji opakowań w niewielkich seriach pozwala na stworzenie serii mock-up’ów – czyli makiet dla klienta – praktycznie „od ręki”, co w przypadku standardowych maszyn fleksograficznych, byłoby zupełnie nieopłacalne ze względu na koszty ich uruchomienia w celu wykonania zaledwie kilku wydruków. To tylko jeden z wielu argumentów przemawiających na korzyść druku cyfrowego na maszynach marki Durst.