niedziela, 16 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

SILBO prezentuje zrównoważone opakowania podczas targów Warsaw Pack w Nadarzynie

- Reklama -spot_imgspot_img

Trzy dni największego w Polsce branżowego wydarzenia poświęconego opakowaniom i technologii pakowania w warszawskim centrum targowym PTAK – tu skupieni są najważniejsi producenci opakowań, maszyn, technologii wspierającej procesy pakowania. Widać tu, że trend ekologiczny, który jeszcze przed pandemią był jedynie zarysowany podczas wcześniejszych edycji Warsaw Pack, teraz stał się głównym nurtem i kierunkiem rozwoju strategii sprzedażowych. Producentem opakowań, który promuje od lat zrównoważone ekologicznie rozwiązania jest firma SILBO, również obecna na targach.

Dajemy tu naszym odbiorcom i wszystkim zainteresowanym ekologicznymi rozwiązaniami opakowaniowymi, okazję do tego, by osobiście sprawdzili jak nowoczesne opakowania ekologiczne już funkcjonują z sukcesem na rynku – mówi Marta Paprocka z SILBO. – To już nie jest tylko teoretyzowanie o eko-trendach, to realne przykłady wdrożonych rozwiązań – dodaje.

Ekologia spotkała się z biznesem i jest to połączenie w najwyższym stopniu wartościowe: chroniony jest produkt (a do tej pory mówiło się, że opakowania biodegradowalne nie zapewniają odpowiedniej barierowości), spełnione są wymogi prawne i prośrodowiskowe, a do tego wszystko zgadza się w kontekście marketingowym: konsument sięga po produkt opakowany zgodnie z jego obecnymi oczekiwaniami. Czas na podsumowanie targów Warsaw Pack jeszcze przyjdzie, ale już teraz widać, że zmiany w branży opakowaniowej nabierają tempa.

Źródło: Silbo


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań