spot_imgspot_img

Siegwerk dołącza do Science Based Targets

- Reklama -

Siegwerk, podpisał list zobowiązujący do inicjatywy Science Based Targets (SBTi) i jest jak dotąd jedynym dużym producentem farb drukarskich, który to uczynił.

Inicjatywa SBTi wzywa firmy do wykazania swojego zaangażowania w łagodzenie zmian klimatycznych poprzez publiczne zobowiązanie się do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych przy pomocy celów opartych na podstawach naukowych.

Cel jest uznawany za oparty na podstawach naukowych, jeśli jest zgodny z poziomem dekarbonizacji wymaganym do utrzymania wzrostu temperatury na świecie poniżej 1,5°C w porównaniu z poziomem przedprzemysłowym. Inicjatywa „Science Based Targets” to współpraca pomiędzy Carbon Disclosure Project (CDP), United Nations Global Compact (UNGC), World Resources Institute (WRI) i World Wide Fund For Nature (WWF). Podpisało się pod nią już ponad 4000 firm, a Siegwerk jest pierwszym dużym międzynarodowym producentem farb drukarskich, który dołączył do tej inicjatywy.

„Siegwerk szybko przyspieszył swoje zaangażowanie i działania w kierunku dekarbonizacji, więc dołączenie do SBTi jest kolejnym logicznym krokiem” – powiedziała Alina Marm, Global Head of Sustainability and Circular Economy w Siegwerk. „Zdajemy sobie sprawę z wagi przestrzegania najnowszych osiągnięć naukowych przy wyznaczaniu naszych celów dekarbonizacji i uznajemy ważną rolę, jaką przedsiębiorstwa odgrywają w łagodzeniu zmian klimatycznych i naszego własnego wpływu na środowisko.”

Siegwerk zobowiązuje się do wyznaczenia celów opartych na nauce, jak również celów zerowych netto, w tym długoterminowego celu opartego na nauce. Firma spodziewa się przedłożyć te cele SBTi w pierwszej połowie 2023 roku. Czyniąc to, Siegwerk będzie częścią kampanii Business Ambition for 1,5°C i kampanii Race to Zero, mającej na celu zmniejszenie emisji zgodnie z trajektorią utrzymania globalnego wzrostu temperatury na poziomie 1,5°C.

Jako producent farb i powłok, Siegwerk wykorzystuje swoją pozycję w łańcuchu wartości opakowań, aby napędzać pozytywne zmiany poza własną działalnością. W ramach swojej inicjatywy zrównoważonego rozwoju HorizonNOW wyznaczył siedem ambitnych, wymiernych celów, które mają zostać osiągnięte do 2025 roku. Są one oparte na Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDG) i dotykają wszystkich aspektów działalności firmy.

Należą do nich m.in. osiągnięcie neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla zakresu 1 i 2 w skali globalnej, ustalenie danych dotyczących śladu środowiskowego produktu dla 100 procent produktów Siegwerk oraz osiągnięcie minimalnej reprezentacji płci na szczeblu kierowniczym w wysokości 15 procent.  W ten sposób Siegwerk wyraźnie potwierdził swoją pozycję pioniera zrównoważonego rozwoju i lidera klimatycznego w branży.

Źródło: Siegwerk


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Tym razem zapraszamy Was do wyrażenia swojej opinii na temat odbywających się targów w Polsce dla naszej branży. Mamy nadzieję, że będzie to także wywołanie tematu do nieco szerszej dyskusji o "pomyśle" na targi i uczestnictwie zainteresowanych wystawców i gości.

Czy targi dla naszej branży mają jeszcze sens?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging