poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Ricoh na Hunkeler Innovationdays

- Reklama -spot_imgspot_img

Podczas Hunkeler Innovationdays Ricoh zaprezentuje możliwości oferowane przez technologię druku atramentowego i system Ricoh Pro™ VC70000e. Na stoisku firmy będzie można zobaczyć realizowane na żywo wydruki zdjęć autorstwa słynnego fotografa Jamesa Lipmana. Ich tematem są prestiżowe marki samochodów, takie jak: Bentley, Rolls Royce czy Porsche. Do druku wykorzystany zostanie papier Burgo EVO Next Satin.

Inne przykłady prac, które będzie można zobaczyć w strefie Ricoh to:

  • 32-stronicowy magazyn modowy Color Creative prezentujący wysokiej jakości obraz i bogate odwzorowanie kolorów (papier: Fedrigoni Freelife Symbol Gloss).
  • 24-stronicowa ślubna fotoksiążka prezentująca najdrobniejsze szczegóły w celu dokładnego uchwycenia cennych chwil (papier: UPM Digital Finesse Premium).
  • 94-stronicowy album „Cult of Porsche” przedstawiający wyjątkowo piękne zdjęcia kultowych samochodów (papier: Arctic G-Print Smooth dla wnętrza i okładki).
Przykład pracy

„Obecnie właściciel drukarni komercyjnej musi mieć pewność, że sprzęt, na którym pracuje pozwoli mu na wszechstronną produkcję, przyjęcie wielu zleceń, pracę na bardzo szerokiej gamie podłoży i opłacalny druk niezależnie od wielkości nakładu. Systemy atramentowe Ricoh nie tylko spełniają te kryteria, ale również zapewniają wysoką jakość odwzorowania obrazu i tekstu” – mówi Sander Sondaal, Director Commercial Print Sales, Graphic Communications, Ricoh Europe.

Poza Ricoh Pro™ VC70000e na stoisku będzie można zobaczyć przykłady prac zrealizowanych na nowej maszynie arkuszowej Pro™ Z75 B2, systemie Pro™ V20100 oraz Pro™ C9200”.

Źródło: Ricoh


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań