poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

ProfiLabel inwestuje w nową linię serii FA od firmy Nilpeter

- Reklama -spot_imgspot_img

Firma ProfiLabel GmbH, należąca do grupy ICS z siedzibą w Wiehl i Wehrheim w Niemczech, po intensywnych badaniach rynku i testach, zdecydowała się zainwestować w linię FA firmy Nilpeter.

Firma, która działa na rynku od 1984 roku, instaluje nową maszynę drukującą w swoim zakładzie w Wiehl w regionie Sauerland. Nowy budynek i inwestycja w tę maszynę to kolejne ważne cegiełki w historii tej silnie rozwijającej się firmy.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że firma ProfiLabel jest częścią rodziny Nilpeter i cieszymy się na współpracę z nią. Dzięki intensywnym testom oraz wizytom w naszym zakładzie, byliśmy w stanie przekonać Karstena Junga i jego zespół ProfiLabel, że linia FA produkcji Nilpeter to właściwy wybór,” mówi Thorsten Saathoff z Nilpeter GmbH.

Odpowiedź na wymagania rynku | Wraz z najnowszą generacją linii FA, firma Nilpeter odniosła sukces dostarczając innowacyjną maszynę dla wysokich wymagań rynku dotyczących skróconych czasów przezbrajania, mniejszych nakładów produkcyjnych oraz łatwej w obsłudze maszyny z wieloma dostępnymi opcjami wyposażenia. Linia FA została stworzona, aby zaoferować klientom najwyższą wydajność w połączeniu z najwyższą jakością produkcji.

Karsten Jung (po lewej), dyrektor zarządzający ProfiLabel GmbH, obecny podczas udanego testu odbioru fabrycznego w siedzibie głównej Nilpeter w Slagelse w Danii

Prosta koncepcja obsługi | Liczne funkcje są zautomatyzowane. Na przykład dla wałka aniloksowego i cylindra drukującego zapisane są automatyczne funkcje czyszczenia, które uruchamiają się przed ich odblokowaniem. Wszystkie pokrywy zespołów drukujących mogą być otwierane pojedynczo lub symultanicznie z wykorzystaniem serwonapędów.

Maszyna automatycznie zapisuje dane poszczególnych zleceń, które następnie mogą być wykorzystywane w przypadku powtarzających się zleceń. Dzięki temu maszyna może automatycznie przygotować ustawienia (np. registrów i wykładania) dla następnego zlecenia. Biorąc to wszystko pod uwagę inteligentna technologia linii Nilpeter FA skutkuje dostępnością wyjątkowo prostej koncepcji obsługi.

Źródło: Koenig & Bauer

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań