XSYS podnosi cenę na produkty nyloprint® w 2023 r.

- Reklama -

W związku z utrzymującym się ostrym wzrostem kosztów surowców i dopłat pobieranych przez dostawców, XSYS jest zmuszony do podniesienia cen swoich płyt typograficznych nyloprint®. Firma wysłała formalne zawiadomienie do klientów, informując ich, że z dniem 1 stycznia 2023 r. zostanie zastosowana podwyżka od 8% do 16% w odniesieniu do cen bazowych produktów nyloprint®.

Podczas gdy XSYS był w stanie zrównoważyć część niedawnego i trwającego wzrostu kosztów dzięki różnym środkom efektywności i optymalizacji procesów, teraz konieczne stało się podzielenie części obciążeń finansowych. Decyzja ta będzie wspierać ciągły wzrost rynku i zabezpieczy niezawodne dostawy płyt do druku typograficznego nyloprint®.

“XSYS jest zaangażowany w dostarczanie najlepszych w swojej klasie produktów wszystkim klientom pomimo bezprecedensowej presji kosztowej i trudnej sytuacji w łańcuchu dostaw” – powiedział Global Commercial VP w XSYS, Friedrich von Rechteren. “Jednak zabezpieczając warunki kontraktu na rok 2023, ponownie zaobserwowaliśmy znaczące podwyżki cen bazowych od naszych dostawców, które szczególnie wpływają na portfolio XSYS nyloprint®. Surowce używane do produkcji tej konkretnej gamy mają większy udział specjalnie pozyskiwanych komponentów, a mając bardzo ograniczonych alternatywnych dostawców, nie mieliśmy innego wyboru niż zaakceptować te koszty, wraz z rozszerzonymi i zwiększonymi dopłatami.”

Oprócz wyżej wymienionych wzrostów cen, ciągłym wyzwaniem okazało się zabezpieczenie transportu tych specjalnych materiałów z opóźnieniami negatywnie wpływającymi na harmonogramy produkcji i czas realizacji. Ponadto koszty energii pozostają na stałym, zawyżonym poziomie, co wpływa nie tylko na transport, ale również na magazynowanie i inne czynności związane z przechowywaniem.

Pan von Rechteren podsumował: “To niezwykle trudny okres dla branży, ponieważ zarówno dostawcy, jak i przetwórcy zmagają się z trudnościami w pozyskiwaniu materiałów i dostarczaniu swoich produktów, co oczywiście wpływa na cały łańcuch wartości. Niestety musieliśmy podjąć ten kierunek działań, ale to naprawdę ostateczność i chcę zapewnić naszych klientów, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zmniejszyć skutki poprzez ścisłą współpracę i wsparcie.”

Źródło: XSYS


Prenumeruj nasz Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy sztuczna inteligencja (AI) dla poligrafii to szansa czy zagrożenie?