W ostatnich tygodniach zapraszaliśmy Was do udziału w ankiecie, którą publikujemy przez cały czas praktycznie pod każdą informacją znajdującą się w naszym serwisie. Zawarte tam pytania dotyczyły sfery komunikacji z klientem, który korzysta z social mediów. Przy czym, nie definiowaliśmy, czy dana osoba posiada tam konto tylko dlatego, że posiadają inni, czy dla zupełnie innych celów.
Pytania brzmiały następująco:
- Czy podczas rozmowy ze swoim klientem (partnerem biznesowym) pytasz o to, jakie portale społecznościowe przegląda?
- Czy podczas rozmowy ze swoim klientem (partnerem biznesowym) pytasz o to, w jakich portalach społecznościowych działa aktywnie?
Propozycja pytań padła od Was, od osób z którymi w ostatnim czasie rozmawialiśmy wielokrotnie na temat komunikacji branży poligraficznej (osób) między sobą, ale także komunikacji w nieco szerszym kontekście, branży z klientami. Zdajemy sobie sprawę z tego jak wyglądają social media i jak ważną rolę one odgrywają, ale w tym wszystkim warto zawsze wrócić do podstaw, czyli w jakim celu dana platforma została uruchomiona.
W sumie w ankiecie wzięło udział 110 osób i chcemy podziękować serdecznie wszystkim uczestnikom za poświęcony czas, a odpowiedzi (wyniki) wyglądały następująco:
Pytanie 1.

Pytanie 2.

Co o tym sądzicie? Jak chcielibyście skomentować takie wyniki? Podzielcie się Waszymi uwagami z innymi Czytelnikami. Zapraszamy.