spot_imgspot_img

Podsumowanie PROMO SHOW 2024: Relacje budują biznes

Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.

- Reklama -

Stała jakość | 14-15 lutego 2024 r. w EXPO XXI Warszawa odbyły się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. Targi na stałe wpisały się do kalendarza marketerów co potwierdziła ich liczna frekwencja podczas tegorocznej edycji. Wydarzenie oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w reklamie jak i poligrafii, a to wszystko w dogodnej lokalizacji, w centrum Warszawy. PROMO SHOW dedykowane jest agencjom reklamowym, drukarniom i pracownikom działów marketingu.

Międzynarodowość targów | Podczas tegorocznego wydarzenia podwoiła się liczba zwiedzających z zagranicy. Odnotowano rejestracje z takich krajów jak: Niemcy, Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Wielka Brytania, Malta, Finlandia, Norwegia, Szwecja, Grecja, Portugalia, Rumunia, Dania, Estonia, Irlandia, Chorwacja, Węgry, Austria, Francja, Holandia, Indie, Egipt, Słowenia, Bułgaria, Gruzja, Włochy, Emiraty Arabskie, Turcja, Mołdawia. Na tak liczną frekwencję miała również wpływ także międzynarodowa promocja wydarzenia.

Nowości i premiery dostawców mediów i maszyn | Na stoiskach wystawców miały miejsce liczne promocje, premiery i warsztaty. Strefa konkursowa SUPER GIFT wraz ze strefą dla Agencji Reklamowych Tegoroczna edycja konkursu SUPER GIFT przyciągnęła liczną publiczność. Zwiedzający pośród wszystkich zgłoszonych gadżetów wyłaniali swoich faworytów w 7 kategoriach / Produkty do 5zł, 5-20zł, 20-50zł, 50-100zł, powyżej 100zł, oraz GIFT BOX i Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. Wyniki konkursu zostaną podane w najbliższych dniach.

Obok SUPER GIFT organizator przygotował strefę dla Agencji Reklamowych w której można było odpocząć, napić się kawy, zjeść przekąskę i ruszyć dalej na spotkania z wystawcami.

Trzeci dzień targów – Wieczór Wystawców | Pierwszego dnia targów, odbyła się uroczysta Gala dla Wystawców oraz zaproszonych gości, na której bawiło się ponad 1000 osób. Poza wystawcami przedstawiciele agencji reklamowych z polski oraz z zagranicy. Wieczór ten, od lat traktowany jest jako nieformalny trzeci dzień targowy, gdzie w kuluarach można również porozmawiać o biznesie.

Podczas oficjalnej części imprezy, na scenę zostały zaproszone firmy, które w tym roku obchodziły swoje jubileusze, a wywiady z nimi pojawiły się na łamach drukowanego wydania OOH magazine: Headwear, Citron, Rosnowski Gift, Media (Greenverta), Salem Design Studio, Wilk Elektronik (Goodram), Natura Zenon Mizerek, USB System, Friendsy, Falk&Ross, AVANT, Trendfactory, Voytex, Romanik, Karlowsky, Rascal, TORRO, Pier Luigi.

W iście eurowizyjnym stylu zaprezentowany został film z zaproszeniami partnerów wydarzenia: RX Deutschland organizatora PSI, eppi magazine organazatora HAPTICA® live, Comunikart oraz organizacji branżowych: PromoAlliance, IPPAG Cooperative AIMFAP. Gwiazdą wieczoru był GROMEE Reprezentant Polski w 63. Konkursie Piosenki Eurowizji.

Źródło: OOH Magazin


Prenumeruj nasz Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×