Drukarnia SILBO po raz drugi. Marta Paprocka i Marcin Śpiewok dali wciągnąć się w rozmowę o produkcji opakowań „EKO”. Co to znaczy być firmą ekologiczną? Jak bardzo trudno jest przekonać klientów do rozwiązań mających bezpośredni wpływ na naszą planetę? Czy rzeczywiście ekologia znaczy drożej i co oznacza uczciwość w produkcji właśnie takich opakowań? To tylko niektóre z tematów poruszonych w kolejnej rozmowie, jaką odbyliśmy w drukarni opakowań SILBO. Drukarni, która sama o sobie mówi, że są trend seterami w produkcji opakowań.
Dotychczasowi nasi goście to między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (Kodak), Paweł Szpil (Reprograf-Grafikus), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Konica Minolta), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (Agfa), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Digiprint), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo)… i cała grupa tych, których usłyszycie już wkrótce.
Tym samym, bardzo dziękujemy naszym gościom, za pojawienie się i rozmowy praktycznie o wszystkim, co w poligrafii i nie tylko. Dziękujemy również Studio 3po3, w którym nagrywamy właściwie prawie wszystkie materiały. Szczególne słowa uznania dla Jakuba Kurana, który nas zmobilizował i Karolinie Hamlet za sam pomysł i niesamowitą energię – mówi Mirosław Pawliński.
I najważniejsze, bardzo Wam dziękujemy za to, że jesteście z nami od wielu tygodni. Nie ma większej radości niż to, że grono stałych słuchaczy rośnie z wydania na wydanie. A niedługo już… Śniadanie poligrafa :–). Oj, dzieje się!