czwartek, 13 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Eko… nadal zakręceni na tym punkcie. Niezbędnik Poligrafa. Aktualizacja

- Reklama -spot_imgspot_img

Drukarnia SILBO po raz drugi. Marta Paprocka i Marcin Śpiewok dali wciągnąć się w rozmowę o produkcji opakowań „EKO”. Co to znaczy być firmą ekologiczną? Jak bardzo trudno jest przekonać klientów do rozwiązań mających bezpośredni wpływ na naszą planetę? Czy rzeczywiście ekologia znaczy drożej i co oznacza uczciwość w produkcji właśnie takich opakowań? To tylko niektóre z tematów poruszonych w kolejnej rozmowie, jaką odbyliśmy w drukarni opakowań SILBO. Drukarni, która sama o sobie mówi, że są trend seterami w produkcji opakowań.

Dotychczasowi nasi goście to między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (Kodak), Paweł Szpil (Reprograf-Grafikus), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Konica Minolta), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (Agfa), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Digiprint), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo)… i cała grupa tych, których usłyszycie już wkrótce.

Tym samym, bardzo dziękujemy naszym gościom, za pojawienie się i rozmowy praktycznie o wszystkim, co w poligrafii i nie tylko. Dziękujemy również Studio 3po3, w którym nagrywamy właściwie prawie wszystkie materiały. Szczególne słowa uznania dla Jakuba Kurana, który nas zmobilizował i Karolinie Hamlet za sam pomysł i niesamowitą energię – mówi Mirosław Pawliński.

I najważniejsze, bardzo Wam dziękujemy za to, że jesteście z nami od wielu tygodni. Nie ma większej radości niż to, że grono stałych słuchaczy rośnie z wydania na wydanie. A niedługo już… Śniadanie poligrafa :–). Oj, dzieje się!

 

więcej...

Cyfrowa produkcja etykiet z Krakowa 

Firma COPYSHOP z siedzibą w Krakowie to miejsce, w którym realizowane są wysokiej jakości wydruki. Nieprzerwanie od 2009 roku CS obsługuje zarówno klientów indywidualnych,...

Xerox wprowadza dwie nowe maszyny do druku cyfrowego do ekosystemu produkcyjnego

Firma Xerox (NASDAQ: XRX) ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek nowej serii Xerox® Proficio™ Production Series podczas targów PRINTING United Expo, corocznego wydarzenia branży druku produkcyjnego, wraz...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Podcast nr 166: Made in...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań