Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Baden-Württemberg Cooperative State University (DHBW) i Heidelberg, przyszłością opakowań jest papier....
Scodix wprowadził znaczącą aktualizację oprogramowania, która zrewolucjonizuje procesy produkcji druku cyfrowego u swoich globalnych klientów. Aktualizacja,...
FESPA zorganizuje swoje flagowe wydarzenie, FESPA Global Print Expo, oraz towarzyszące mu wydarzenia, European Sign Expo i Personalisation Experience, w dniach 19–22...
GRAFMASZ jest wieloletnim producentem maszyn introligatorskich z siedzibą główną w Opatowie w województwie świętokrzyskim. Historia produkcji maszyn introligatorskich...
Stowarzyszenie Introligatorów Polskich ma na celu popularyzację sztuki introligatorskiej oraz wspieranie profesjonalistów i pasjonatów tego rzemiosła....
Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Baden-Württemberg Cooperative State University (DHBW) i Heidelberg, przyszłością opakowań jest papier....
Scodix wprowadził znaczącą aktualizację oprogramowania, która zrewolucjonizuje procesy produkcji druku cyfrowego u swoich globalnych klientów. Aktualizacja,...
FESPA zorganizuje swoje flagowe wydarzenie, FESPA Global Print Expo, oraz towarzyszące mu wydarzenia, European Sign Expo i Personalisation Experience, w dniach 19–22...
GRAFMASZ jest wieloletnim producentem maszyn introligatorskich z siedzibą główną w Opatowie w województwie świętokrzyskim. Historia produkcji maszyn introligatorskich...
Stowarzyszenie Introligatorów Polskich ma na celu popularyzację sztuki introligatorskiej oraz wspieranie profesjonalistów i pasjonatów tego rzemiosła....
Jeszcze kilka lat temu nikt nie przypuszczał, że firma DURST wzbudzi tak ogromne zainteresowanie oferowaną technologią drukowania i oprogramowaniem.
Nam się nadal wydaje, że wciąż wiemy na temat firmy DURST za mało i dlatego zaprosiliśmy do krótkiej rozmowy Markusa Gleissnera, Managing Director EEMEA Graphics Corrugated Packaging & Display Printing oraz Joannę Perdoch Marketing Department Manager z LFP Industrial Solutions. Posłuchajcie i przekonajcie się, jak wiele można się dowiedzieć o firmie DURST.
Nasz gość Markus Gleissner
Zapraszamy do naszego NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA. A w nim wiele tematów dotyczących szeroko rozumianej poligrafii. Jednak bez nadęcia. Z dozą humoru i wiedzy. Nasi goście dzielą się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, wiedzą i nieco innym pojmowaniem tego, co wiąże się nam wszystkim z pojęciem „poligrafia”.
Zatem technologia, innowacyjność, wzloty i upadki, projekty, które udało się zrealizować i takie, które jeszcze muszą poczekać. Jednym słowem … POLIGRAFIA.
Wszystkie podcasty zostały przez naszą redakcję podzielone na sezony, w których prezentujemy od 6 do 7 odcinków. Wiele z tych tematów nie straciło swojej aktualności. Warto słuchać. Podcasty redakcji ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL powstają w Studio 3po3. Prowadzącym jest Mirosław Pawliński red. naczelny. Słuchaj na YouTube, Spotify,Apple Podcasts oraz Deezer.
Naszymi gośćmi byli dotychczas między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (SCODIX), Paweł Szpil (2Press), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Heidelberg Polska), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (ECO3), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Heidelberg Polska), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo)… i cała grupa tych, których usłyszeliście i usłyszycie już wkrótce…
Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...
Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...
ANKIETA
Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji. Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby. W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.
Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma. Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.