spot_imgspot_img

Podcast #143. 100% digitalizacji drukarni

- Reklama -

Czy drukarnia offsetowa jest drukarnią cyfrową? Może to brzmi trochę sprzecznie, ale przypatrując się bardzo dokładnie każdemu procesowi jaki zachodzi w drukarni offsetowej możemy powiedzieć, że każdy z nich jest już cyfrowy.

Jaka będzie zatem przyszłość drukarni tradycyjnych? Jak szybko muszą dostosowywać się wszyscy Ci, którzy jeszcze nawet nie rozpoczęli myślenia o wprowadzeniu procesów ułatwiających produkcję? A może już jest za późno by taką decyzję podjąć? Pytań oczywiście jest o wiele więcej, ale nie chodzi o to, by coś sugerować. Mamy wyjątkowy czas, bo nasza poligrafia jest absolutnym liderem w Europie i … tylko czasami nam brakuje… informacji.

O tym i nie tylko, przypominając także targi DRUPA 2024 rozmawiamy z Łukaszem Żarneckim z firmy Heidelberg Polska.

Nasz gość

O naszym rozmówcy: Łukasz Żarnecki, Heidelberg Polska, dyrektor Działu Sprzedaży Maszyn, członek zarządu. Przez cały czas swojej kariery zawodowej związany z branżą poligraficzną.

Od przeszło 25 lat zatrudniony w Heidelberg Polska Sp. z o.o. w strukturach Działu Sprzedaży Maszyn. Od kilku lat na stanowisku dyrektora Działu Sprzedaży Maszyn. Jednocześnie pełni funkcję członka zarządu firmy. Profesjonalista w każdym calu i pasjonat poligrafii – tej tradycyjnej i współczesnej korzystającej z najnowszych technologii cyfrowych i rozwiązań AI.

Wykorzystuje swoje bogate doświadczenie przy nowych projektach sprzedażowych i współpracy z największymi drukarniami polskimi i międzynarodowymi. Ale jego prawdziwą pasją jest myślenie o nowych strategiach rozwoju poligrafii i implementowanie najnowszych technologii. W wolnym czasie zajmuje się zagadnieniami z obszaru makroekonomii i aktywnie uprawia sport.


Zapraszamy do naszego NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA. A w nim wiele tematów dotyczących szeroko rozumianej poligrafii. Jednak bez nadęcia. Z dozą humoru i wiedzy. Nasi goście dzielą się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, wiedzą i nieco innym pojmowaniem tego, co wiąże się nam wszystkim z pojęciem „poligrafia”.

Zatem technologia, innowacyjność, wzloty i upadki, projekty, które udało się zrealizować i takie, które jeszcze muszą poczekać. Jednym słowem … POLIGRAFIA.

Wszystkie podcasty zostały przez naszą redakcję podzielone na sezony, w których prezentujemy od 6 do 7 odcinków. Wiele z tych tematów nie straciło swojej aktualności. Warto słuchać. Podcasty redakcji ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL powstają w Studio 3po3. Prowadzącym jest Mirosław Pawliński red. naczelny. Słuchaj na YouTube, Spotify, Apple Podcasts oraz Deezer.

Naszymi gośćmi byli dotychczas między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (SCODIX), Paweł Szpil (2Press), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Heidelberg Polska), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (ECO3), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Canon), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo)… i cała grupa tych, których usłyszeliście i usłyszycie już wkrótce…


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Wydaje się, że jednym z najważniejszych zadań jest ochrona marki. Czy drukarnia wykorzystuje i oferuje rozwiązania pomagające klientom chronić swoje produkty?

Jak ważna jest ochrona produktu i marki?

Czy stosujesz rozwiązania stosowane w produkcji poligraficznej do zabezpieczania finalnego produktu (ukryte kody itd.)?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging