Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Baden-Württemberg Cooperative State University (DHBW) i Heidelberg, przyszłością opakowań jest papier....
Scodix wprowadził znaczącą aktualizację oprogramowania, która zrewolucjonizuje procesy produkcji druku cyfrowego u swoich globalnych klientów. Aktualizacja,...
FESPA zorganizuje swoje flagowe wydarzenie, FESPA Global Print Expo, oraz towarzyszące mu wydarzenia, European Sign Expo i Personalisation Experience, w dniach 19–22...
GRAFMASZ jest wieloletnim producentem maszyn introligatorskich z siedzibą główną w Opatowie w województwie świętokrzyskim. Historia produkcji maszyn introligatorskich...
Stowarzyszenie Introligatorów Polskich ma na celu popularyzację sztuki introligatorskiej oraz wspieranie profesjonalistów i pasjonatów tego rzemiosła....
Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Baden-Württemberg Cooperative State University (DHBW) i Heidelberg, przyszłością opakowań jest papier....
Scodix wprowadził znaczącą aktualizację oprogramowania, która zrewolucjonizuje procesy produkcji druku cyfrowego u swoich globalnych klientów. Aktualizacja,...
FESPA zorganizuje swoje flagowe wydarzenie, FESPA Global Print Expo, oraz towarzyszące mu wydarzenia, European Sign Expo i Personalisation Experience, w dniach 19–22...
GRAFMASZ jest wieloletnim producentem maszyn introligatorskich z siedzibą główną w Opatowie w województwie świętokrzyskim. Historia produkcji maszyn introligatorskich...
Stowarzyszenie Introligatorów Polskich ma na celu popularyzację sztuki introligatorskiej oraz wspieranie profesjonalistów i pasjonatów tego rzemiosła....
Temat produkcji etykiet wzbudza bardzo dużo emocji, bo jest to jeden z tych kierunków poligrafii, który nieustannie się rozwija. Wszyscy o tym mówią od lat. Nakłady maleją, jednocześnie różnorodność w tej samej serii wzrasta do wielu wersji, nawet wielojęzycznych.
Praktycznie możliwość realizacji tego typu zamówień stała się możliwa tylko dzięki technologii druku cyfrowego. I dokładnie o tym i nie tylko rozmawiamy z Dawidem Greberem z firmy Konica Minolta, który bardzo dokładnie przygląda się rynkowi etykiet drukowanych w technologii cyfrowej. Przy okazji podsumowujemy ostatnią edycję targów DRUPA.
Zapraszamy do słuchania!
Dawid Greber, absolwent Technikum Poligraficznego w Łodzi oraz Uniwersytetu Łódzkiego Wydziału Zarządzania. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań poligraficznych, konsultingu biznesowego, budowaniu marki w oparciu o analizę potrzeb klienta.
Od kilkunastu lat Menadżer Sprzedaży w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. Zrealizował kilkadziesiąt wdrożeń systemów produkcyjnych. Obecnie odpowiada za rozwój rynku etykietowego opartego na rozwiązaniach oferowanych przez Konica Minolta. Zrealizował m.in. pierwsze wdrożenie w Polsce cyfrowego systemu do druku etykiet rola-rola. Prywatnie interesuje się motoryzacją, sportami walki i piłką nożną.
Dla tych, którzy posiadają już swoje konto w strefie TWOJE PREMIUM, dobrą informacją jest to, że do tego podcastu dołożyliśmy prezentacje, filmy i zdjęcia. Zapraszamy do wysłuchania i rejestracji w strefie TWOJE PREMIUM.
Zapraszamy do naszego NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA. A w nim wiele tematów dotyczących szeroko rozumianej poligrafii. Jednak bez nadęcia. Z dozą humoru i wiedzy. Nasi goście dzielą się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, wiedzą i nieco innym pojmowaniem tego, co wiąże się nam wszystkim z pojęciem „poligrafia”.
Zatem technologia, innowacyjność, wzloty i upadki, projekty, które udało się zrealizować i takie, które jeszcze muszą poczekać. Jednym słowem … POLIGRAFIA.
Wszystkie podcasty zostały przez naszą redakcję podzielone na sezony, w których prezentujemy od 6 do 7 odcinków. Wiele z tych tematów nie straciło swojej aktualności. Warto słuchać. Podcasty redakcji ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL powstają w Studio 3po3. Prowadzącym jest Mirosław Pawliński red. naczelny. Słuchaj na YouTube, Spotify,Apple Podcasts oraz Deezer.
Naszymi gośćmi byli dotychczas między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (SCODIX), Paweł Szpil (2Press), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Heidelberg Polska), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (ECO3), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Canon), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo)… i cała grupa tych, których usłyszeliście i usłyszycie już wkrótce…
Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...
Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...
ANKIETA
Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji. Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby. W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.
Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma. Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.