spot_imgspot_img

Pierwsza edycja SmartPrint za nami!

SmartPrint – pierwsza edycja odbyła się 9 maja. Nowa jakość, nowe spojrzenie na potrzeby drukarń, nowe… nowe… nowe. Można powtarzać przez cały czas. Prawda jest jednak taka, że coraz większą uwagę dostawcy rozwiązań w poligrafii zaczynają zwracać nie tylko na bezpośrednie zagadnienia techniczne i technologiczne, ale także na obszary, które są pośrednio i bezpośrednio związane z naszą branżą.

SmartPrint to wydarzenie, o którym dowiedzieliśmy się dość niedawno. Warto jednak zauważyć, że im więcej dowiadywaliśmy się w czasie, tym większe zainteresowanie wzbudzało. Tematy przygotowane do pierwszej edycji pojawiły się w komplecie na kilka tygodni przed wydarzeniem i już było wiadomo, że warto dołączyć. A wyglądały one tak:

  • Dlaczego jedne firmy działają lepiej od innych. Prelegent: Robert Kaszuba. Analiza czynników sukcesu w przemyśle.
  • Czyszczenie maszyn fleksograficznych: wiosenne porządki w drukarni. Dyskusja panelowa, której uczestnikami byli: Dariusz Puchowski, Zbigniew Bohdan, Izabela Talmont i Mirosław Pawliński

  • Opatentowane innowacje w czyszczeniu laserowym aniloksów. Prelegent: Tomasz Bohdan. Przedstawienie nowych technologii czyszczenia.
  • Jak mówić o rzeczach ważnych: Język korzyści w branży poligraficznej. Prelegentka: Justyna Bakalarska-Stankiewicz. Znaczenie komunikacji w budowaniu relacji z klientem.
  • Wyzwania 2024 roku: zarządzanie wielopokoleniowymi zespołami w drukarni. Prelegentka: Sylwia Petryna. Omówienie strategii zarządzania zespołami.
  • Druk, uszlachetnianie, a recykling opakowania. Prelegent: Konrad Nowakowski. Perspektywa ochrony środowiska w produkcji opakowań.
  • Czego nie powie Ci producent: Systemy prowadzenia wstęgi i kontroli druku. Prelegent: Marek Jaskólski. Wgląd w tajniki branży i omówienie niewypowiedzianych prawd.
  • Zbędny wydatek czy siła napędowa drukarni? Dyskusja panelowa, której uczestnikami byli: Aleksandra Czarniecka, Małgorzata Włodarczyk, Alicja Bednarek a moderatorem był Mirosław Pawliński. Rola marketingu w nowoczesnej drukarni.

  • Strategiczne zarządzanie Human resources w drukarni. Prelegent: Piotr Tytoń. Jak efektywnie zarządzać zasobami ludzkimi.
  • Zielona technologia Web Center pomostem komunikacyjnym w pracy z klientem. Prelegent: Łukasz Szymański
  • Trendy i wyzwania w zarządzaniu cenami. Prelegent: Izabela Talmont.

Na zakończenie nie mogło zabraknąć losowania nagród, których rzeczywiście było dużo. Jak oceniamy wydarzenie? Poniżej tylko kilka zrzutów z różnych portali:

SmartPrint przygotowany został przez znaną firmę EMIPAK. Już dzisiaj wiemy, że EMIPAK przygotował dodatkowe niespodzianki związane bezpośrednio z minionym wydarzeniem. Swoją drogą, nie możemy się doczekać kolejnej edycji. Też tak macie?


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING