spot_imgspot_img

Personalizacja i produkcja na żądanie motywem przewodnim stoiska Epson na targach Drupa 2024

Epson demonstruje na targach Drupa w Düsseldorfie pełne możliwości swoich komercyjnych i przemysłowych cyfrowych drukarek atramentowych. Od dużych maszyn do druku etykiet, przez wielkoformatowe urządzenia do drukowania oznakowań, druku sublimacyjnego i bezpośrednio na tkaninach, po wielokrotnie nagradzane kompaktowe urządzenia do kolorowych wydruków wysokiej jakości na różnych materiałach i podłożach.

Prezes Epson, Yasanori Ogawa, osobiście zjawia się na targach Drupa, aby pierwszego dnia wygłosić wykład pod tytułem „Up Close and Personal – Innovation in Digital Printing” (Personalizacja i innowacje w druku cyfrowym). Ogawa opowiada o tym, jak Epson „wymyślił się na nowo”, odchodząc od starych urządzeń analogowych na rzecz bardziej zrównoważonej cyfrowej technologii druku atramentowego: “Omówię potencjał technologii cyfrowej w druku komercyjnym i przemysłowym, a także jej zalety, takie jak zrównoważona produkcja, zmniejszenie generowania odpadów i zaspokajanie rosnącego zapotrzebowania na wartościowe, spersonalizowane produkty.

Dążenie do jeszcze większej wydajności, kompaktowości i precyzji, które Epson stosuje od wielu lat, wykracza daleko poza obszar samej technologii. Oparte na tych cechach hasło „sho sho sei” oznacza filozofię opartą na eliminacji odpadów, zmniejszeniu wymiarów urządzeń i zwiększaniu dokładności. Wierzę, że takie podejście pozwala nam tworzyć jeszcze większą wartość społeczną”.

Podczas tegorocznych targów Drupa Epson skupia się przede wszystkim na spełnianiu oczekiwań rosnącego zapotrzebowania na lokalną produkcję na żądanie. W miarę odchodzenia od rozwiązań druku analogowego na rzecz wysokiej jakości produktów dostosowanych do konkretnych potrzeb — kompaktowe i elastyczne drukarki do mikroprodukcji mają swój złoty czas.

Na targach Drupa prezentujemy witrynę sklepową z przedmiotami pokazującymi potencjał naszej technologii druku w pobudzaniu kreatywności i przenoszeniu kolorowych marzeń na zróżnicowane podłoża i powierzchnie — od barwnych koszulek na zamówienie, przez zdjęcia, etui na telefony i podstawki, po piłki golfowe, deski surfingowe, leżaki, ręczniki, okleiny samochodowe oraz tapety i elementy wyposażenia domu” – mówi Tomasz Kuciński z Epson Polska.

Oto niektóre z nowych produktów Epson pokazywanych w tym roku na targach Drupa:

  • Premierowy 64-calowy model SureColor SC-P20500 przeznaczony dla twórców wysokiej jakości fotografii artystycznej, plakatów i oznakowań do wnętrz.
  • Nowa kolorowa drukarka etykiet na żądanie ColorWorks C8000 do komercyjnego drukowania etykiet wysokiej jakości.
  • Jednoprzebiegowa drukarka cyfrowa Monna Lisa 13000 do bezpośredniego drukowania na tekstyliach, pozwalająca firmom samodzielnie drukować za pomocą ekologicznych atramentów pigmentowych. Oferuje w jednym przebiegu przygotowanie, druk i uszlachetnienie tkaniny.
  • SureColor F10000 z opcjonalnym podajnikiem jumbo roll — najwydajniejsza jak dotąd drukarka sublimacyjna Epson. Pokazujemy również nową drukarkę SC-F11000H z dodatkowymi atramentami pomarańczowym i fioletowym oraz opcjonalna obsługa jumbo roll.
  • Nowości w ofercie drukarek Epson do personalizacji i mikroprodukcji, w tym nowy model hybrydowy DTG/DTFilm SureColor F1000, płaska drukarka UV A4 SureColor V1000, płaska drukarka UV A3 SureColor V2000 oraz drukarka DTG/DTFilm SureColor F2200.
  • Suche mini laby (D1000, D500) i mniejsze drukarki sublimacyjne (SureColor F500 i F100) przeznaczone do mikroprodukcji i dla twórców pracujących z różnymi rodzajami materiałów i podłoży.
  • Najnowsza, wytrzymała zintegrowana z drukarką głowica przemysłowa Epson (D3000) przeznaczona do pracy z atramentami wodnymi i UV, pokazując elastyczność technologii głowicy drukującej Epson.

Źródło: Epson


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING