Świat Poligrafii Professional zaprasza do współpracy osoby zainteresowane wzmocnieniem lub zbudowaniem „marki własnej”. Budowanie marki własnej (personal branding) to cały proces polegający na tworzeniu i promowaniu unikalnej tożsamości i wartości, aby wyróżnić się na rynku i zbudować „profesjonalną reputację”.
Dlaczego z nami? 24 lata doświadczenia w budowaniu nowoczesnych mediów. Nasze obszary działania to: media tradycyjne, elektroniczne, strony WWW, podcasty i media społecznościowe.
Dodatkowo, wiemy czym są współczesne media. Jak się zmieniają. Jak ważne jest dostosowywanie publikacji do kanałów dystrybucji i wieku odbiorców. Pomagamy budować „markę własną”, służymy pomocą, doświadczeniem i nieszablonowym podejściem do realizacji planu.
Proponujemy jasne zasady współpracy. Nie będziesz jedyną/jedynym, podejmując współpracę z nami. Gwarantujemy profesjonalizm i zaangażowanie z naszej strony. Wybierz obszar, w jakim chcesz się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem. Zaproponuj tematy, jakim chcesz się opiekować. Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby. Chcesz poznać szczegóły? Napisz do nas na ten e-mail.
Nieco więcej o „marce własnej”…
- Obejmuje to zarządzanie tym, jak jesteś postrzegany na wielu różnych platformach: czasopiśmie, Internecie i poza nim, oraz rozwijanie relacji z innymi w swojej branży lub dziedzinie.
- Zastanów się, co chcesz osiągnąć dzięki budowaniu marki własnej i kto jest Twoim docelowym odbiorcą. Może to być zdobycie nowej pracy, rozszerzenie sieci kontaktów zawodowych, czy też pozycjonowanie się, jako eksperta w danej dziedzinie.
- Zidentyfikuj, co wyróżnia Cię na tle innych w Twojej dziedzinie. Może to być unikalny zestaw umiejętności, doświadczeń, lub perspektywa, którą wnosisz.
- Twoja obecność w mediach, tradycyjnych – gdzie publikujesz, ale także Internecie, jest kluczowym elementem budowania marki własnej. To obejmuje różne formy publikowania, gdzie możesz dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.
- Regularne publikowanie wartościowych treści jest ważne, aby pokazać swoją znajomość tematu i budować autorytet w swojej dziedzinie. Może to być pisanie artykułów, tworzenie filmów, udział w podcastach lub publikowanie postów na mediach społecznościowych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z innymi profesjonalistami w Twojej branży może pomóc w rozwoju marki własnej. Możesz do tego wykorzystać wydarzenia branżowe, media społecznościowe lub programy mentoringowe.
- Świat ciągle się zmienia, więc ważne jest, aby na bieżąco aktualizować swoją wiedzę i umiejętności, a także dostosowywać swoją strategię budowania marki własnej, aby odpowiadała aktualnym trendom i potrzebom rynku.