spot_imgspot_img

Panel Eksperta. Miejsce budowania „maki własnej”

Świat Poligrafii Professional zaprasza do współpracy osoby zainteresowane wzmocnieniem lub zbudowaniem „marki własnej”. Budowanie marki własnej (personal branding) to cały proces polegający na tworzeniu i promowaniu unikalnej tożsamości i wartości, aby wyróżnić się na rynku i zbudować „profesjonalną reputację”.

- Reklama -

Dlaczego z nami? 24 lata doświadczenia w budowaniu nowoczesnych mediów. Nasze obszary działania to: media tradycyjne, elektroniczne, strony WWW, podcasty i media społecznościowe.

Dodatkowo, wiemy czym są współczesne media. Jak się zmieniają. Jak ważne jest dostosowywanie publikacji do kanałów dystrybucji i wieku odbiorców. Pomagamy budować „markę własną”, służymy pomocą, doświadczeniem i nieszablonowym podejściem do realizacji planu.

Proponujemy jasne zasady współpracy. Nie będziesz jedyną/jedynym, podejmując współpracę z nami. Gwarantujemy profesjonalizm i zaangażowanie z naszej strony. Wybierz obszar, w jakim chcesz się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem. Zaproponuj tematy, jakim chcesz się opiekować. Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby. Chcesz poznać szczegóły? Napisz do nas na ten e-mail.

Nieco więcej o „marce własnej”…

  • Obejmuje to zarządzanie tym, jak jesteś postrzegany na wielu różnych platformach: czasopiśmie, Internecie i poza nim, oraz rozwijanie relacji z innymi w swojej branży lub dziedzinie.
  • Zastanów się, co chcesz osiągnąć dzięki budowaniu marki własnej i kto jest Twoim docelowym odbiorcą. Może to być zdobycie nowej pracy, rozszerzenie sieci kontaktów zawodowych, czy też pozycjonowanie się, jako eksperta w danej dziedzinie.
  • Zidentyfikuj, co wyróżnia Cię na tle innych w Twojej dziedzinie. Może to być unikalny zestaw umiejętności, doświadczeń, lub perspektywa, którą wnosisz.
  • Twoja obecność w mediach, tradycyjnych – gdzie publikujesz, ale także Internecie, jest kluczowym elementem budowania marki własnej. To obejmuje różne formy publikowania, gdzie możesz dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.
  • Regularne publikowanie wartościowych treści jest ważne, aby pokazać swoją znajomość tematu i budować autorytet w swojej dziedzinie. Może to być pisanie artykułów, tworzenie filmów, udział w podcastach lub publikowanie postów na mediach społecznościowych.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z innymi profesjonalistami w Twojej branży może pomóc w rozwoju marki własnej. Możesz do tego wykorzystać wydarzenia branżowe, media społecznościowe lub programy mentoringowe.
  • Świat ciągle się zmienia, więc ważne jest, aby na bieżąco aktualizować swoją wiedzę i umiejętności, a także dostosowywać swoją strategię budowania marki własnej, aby odpowiadała aktualnym trendom i potrzebom rynku.
Mirosław Pawliński – red. naczelny

Prenumeruj nasz Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×