poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Optymalizacja czasu i kosztów produkcji w druku fleksograficznym

- Reklama -spot_imgspot_img

Optymalizacja czasu i kosztów produkcji w druku fleksograficznym to tytuł kolejnej prezentacji podczas Konferencji Fleksografów odbywającej się w tym roku w Ożarowie Mazowieckim k/Warszawy.

Tomasz Królikowski i Artur Woźniak z firmy GRAW przedstawili bardzo ciekawy temat, związany z optymalizacją produkcji w drukarni fleksograficznej. Jak się okazuje, GRAW posiada ogromne doświadczenie we wdrażaniu projektów, przy których wiele drukarni rozkłada ręce. Optymalizacja produkcji, znajdowanie jej najsłabszych punktów a następnie wdrażanie procedur przynosi bardzo wymierne rezultaty – w postaci oszczędności.

Tomasz Królikowski i Artur Woźniak

Przytoczone przykłady, co było widać wśród uczestników Konferencji, skupiły uwagę i zaciekawiły.

Oczywiście, sama prezentacja – przynajmniej jej skrót, pojawi się w jednym z najbliższych wydań czasopisma Świat Poligrafii Professional.


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań