spot_imgspot_img

Opakowanie i emocje to podstawa sukcesu

Na zakończenie dnia, okazało się, że mamy do odebrania przesyłkę. Mała paczka z dość zaskakującymi nadrukami. Dość szybko uporaliśmy się z rozpakowaniem i jakież było nasze zaskoczenie, kiedy w środku odkryliśmy kilka mniejszych, pięknie zrobionych opakowań z nadrukiem logo, które bardzo dobrze znamy.

Pudełka zrobiły na nas wrażenie, bo ich wykonanie jest naprawdę świetne. Papier, tłoczenia, dobrana kolorystyka i chyba to, co robi od razu przyjemne wrażenie, to tekstura papieru. Czym prędzej zabraliśmy się za rozpakowanie i tutaj kolejne zaskoczenie. Rogal, ale jaki!

Można tak, jak prezentuje od kilkunastu miesięcy Alicja Bednarek z firmy Digiprint, wysyłając newslettera tradycyjnego z niespodzianką. Ale można też tak, jak zrobił to Preston Packaging, dodając coś, co jednoznacznie kojarzy się ze świętem Dnia Niepodległości. Utrzymanie wspaniałych relacji… emocje!

Nasz redaktor naczelny nie odmówił sobie natychmiastowej degustacji… bo już 11.11 o godz. 11:11 spali nadmiar kalorii… podczas biegu w Warszawie.


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×