1 lutego br. roku obowiązki dyrektora serwisu firmy Heidelberg Polska obejmuje Bartosz Rusin. Decyzja ta związana jest z kontynuacją procesu transformacji i dalszego wzmacniania struktur serwisu Heidelberg Polska oraz całej grupy Heidelberg.
Bartosz Rusin jest absolwentem Instytutu Poligrafii na Wydziale Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Z firmą Heidelberg Polska związany jest od 24 lat. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach kierownika serwisu ds. SystemService i Projektów Inwestycyjnych oraz Department Head Service w Centrum Usług Wspólnych SSC EE, a przez ostatnie dwa lata na stanowisku dyrektora sprzedaży materiałów i wsparcia procesów produkcji.
Jesteśmy przekonani, że powołanie Bartosza Rusina na to nowe stanowisko pozwoli na rozwój kompleksowej oferty serwisowej w zakresie codziennej opieki nad maszynami i systemami Heidelberga w polskich drukarniach oraz wdrażanie usług cyfrowych.
Źródło: Heidelberg Polska