Szum medialny dookoła nas jest tak duży, że część z nas zaczyna się w tym wszystkim gubić. Ilość informacji każdego dnia zalewa nas ze wszystkich kanałów informacyjnych. Statystycznie każdy Polak spędza 2 godziny dziennie w social mediach – skrolując tylko obrazki i ewentualnie pierwszą linijkę tekstu. Mówimy o statystykach, to już wiecie z jak dużym wyzwaniem się zmagamy.
Komunikacja staje się potężnym narzędziem potrzebnym do tego, by odnieść sukces. Jeszcze dekadę temu było to dosyć łatwe. Dzisiaj social media, Internet, e-mail, telefon, SMS, WhatsApp, tradycyjna reklama, telewizja… narzędzi jest tak dużo, że niezwykle trudno jest się w tym wszystkim poruszać. Nieświadomie popełniamy błędy, bo przyjmujemy, że skoro my korzystamy z danego „kanału informacyjnego” to nasi klienci, wszyscy ci, z którymi współpracujemy również z tego korzystają.
Do tego wszędobylskie „ALGORYTMY”. Kto nie wie, o czym mówimy, to wystarczy, że przypomni sobie dzięki czemu wybory wygrał w poprzedniej kadencji były prezydent USA. To nie jest bajka. Rządzą nami algorytmy. I choć nie o tym część pierwsza całego cyklu poświęconego tematowi komunikacji, to w tej części poruszamy bardzo ogólnie temat budowania „marki własnej”, korzystania z PR, ePR, social mediów, reklamy, mailingu itd.
Przygotowaliśmy dla Was aż 4 części tego tematu. Pierwsza ukazuje się w cyklu NIEZBĘDNIK POLIGRAFA. Pozostałe trzy, w części NIEZBĘDNIK POLIGRAFA EXTRA. Warto wiedzieć więcej… to nasze motto.
Całość materiału przygotowaliśmy ze znaną agencją WEC Communication, której eksperci komunikacji dzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi posługiwania się „komunikacją” w celu odniesienia sukcesu. Teraz bardzo ogólnie rozmawiamy z Joanną Katyńską, w kolejnych rozmowach coraz bardziej przybliżamy się do naszej branży poligraficznej (także opakowaniowej). Zapraszamy do słuchania.
PREMIERA 16.02.2023, godz. 15:00 Już jest!