czwartek, 13 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Niekonwencjonalny odcień na niekonwencjonalny czas. Viva Magenta kolorem Pantone w 2023 roku

- Reklama -spot_imgspot_img

Kolor roku Pantone, Viva Magenta 18-750, wibruje energią i wigorem. Jest to odcień zakorzeniony w naturze, wywodzący się z czerwonej rodziny i wyrażający nowy sygnał siły. Viva Magenta jest odważna i nieustraszona, pulsujący kolor, którego żywiołowość promuje radosne i optymistyczne świętowanie, pisanie nowej narracji.

Tegoroczny Kolor Roku jest potężny i wzmacniający. Jest to animowana czerwień, która rozkoszuje się czystą radością, zachęcając do eksperymentowania i wyrażania siebie bez ograniczeń, elektryzujący i bezgraniczny odcień, który manifestuje się jako wyróżniająca się deklaracja. PANTONE 18-1750 Viva Magenta wita każdego z taką samą werwą życia i buntowniczym duchem. Jest to kolor, który jest zuchwały, pełen dowcipu i obejmujący wszystkich.

Jako karmazynowy czerwony odcień, który prezentuje równowagę między ciepłem a chłodem, PANTONE 18-1750 Viva Magenta jest również kolorem hybrydowym, który wygodnie łączy fizyczne i wirtualne w naszym wielowymiarowym świecie. Jest to asertywna, ale nie agresywna, karminowa czerwień, która nie dominuje odważnie, ale zamiast tego przyjmuje podejście „pięść w aksamitnej rękawiczce”. Emanujący dynamizmem PANTONE 18-1750 Viva Magenta to transformacyjny czerwony odcień, który może napędzać projektowanie, aby stworzyć bardziej pozytywną przyszłość.

Znaczenie Viva Magenta | Równoważąc nasze cyfrowe i fizyczne życie, nadal zwiększamy nasze uznanie dla świata przyrody. Kolor roku 2023 potwierdza nasze przyciąganie grawitacyjne do naturalnych kolorów, ponieważ ruchy pęcznieją wokół zmian klimatu, zrównoważonego rozwoju i ochrony ziemi.

więcej...

Cyfrowa produkcja etykiet z Krakowa 

Firma COPYSHOP z siedzibą w Krakowie to miejsce, w którym realizowane są wysokiej jakości wydruki. Nieprzerwanie od 2009 roku CS obsługuje zarówno klientów indywidualnych,...

Xerox wprowadza dwie nowe maszyny do druku cyfrowego do ekosystemu produkcyjnego

Firma Xerox (NASDAQ: XRX) ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek nowej serii Xerox® Proficio™ Production Series podczas targów PRINTING United Expo, corocznego wydarzenia branży druku produkcyjnego, wraz...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Podcast nr 166: Made in...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań