spot_imgspot_img

Next Generation 2024. Sukcesja w Heidelberg Polska

- Reklama -

Przed gośćmi wydarzenia Next Generation 2024 pojawiło się trzech głównych gości, czyli Krzysztof Pindral, Łukasz Żarnecki i Bartosz Rusin.

Tego nikt się nie spodziewał, że trzej bohaterowie w dużym skrócie opowiedzieli swoją przygodę i historię w firmie, z którą związali się na lata. Krzysztof Pindral, aktualny prezes Heidelberg Polska przypomniał, jak powstała firma i co się działo w czasach iście pionierskich.

Łukasz Żarnecki i Bartosz Rusin opowiedzieli, jak się stało, że dołączyli do powstającej firmy Heidelberg Polska tuż na zakończeniu swoich studiów. Całą rozmowę poprowadził Wojciech Mataczyński.

Od lewej Łukasz Żarnecki, Krzysztof Pindral i Bartosz Rusin

Dzisiaj sukcesja biznesowa w firmie Heidelberg Polska stała się nie tylko wyzwaniem, ale także realną częścią wszelkich działań. Jak zauważył Krzysztof Pindral, przez wszystkie lata Heidelberg Polska był kojarzony silnie z jego postacią. Wprowadzenie nowych osób, które mają w jakiś sposób reprezentować firmę na zewnątrz na koniec niczego nie zmienia, bo struktury, procedury i wszystko co związane jest działaniem nie ulega zmianie dla klientów.

Jak zauważył Bartosz Rusin, sukcesja to ogromny wysiłek i czas potrzebny do tego, by się przygotować. Czytanie książek… ogromny plus, bo tam jest dużo wiedzy, którą można wykorzystać. Łukasz Żarnecki dołożył, że w Heidelberg Polska sukcesja zupełnie inaczej wygląda niż w firmie rodzinnej… Umiejętność współpracy, empatia, umiejętność negocjacji.

Proces zmian, który został zapoczątkowany jest ogromnym wyzwaniem i jak zawsze połączony z emocjami, ale tymi pozytywnymi.

A pytań było dużo…

10 grudnia firma Heidelberg Polska zaprosiła po raz drugi przedstawicieli drukarń, do udziału w wydarzeniu, które już w pierwszej edycji zdobyło serca uczestników. NEXT GENERATION 2024.


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Pierwsza ankieta w roku 2025 dotyczy przede wszystkim tego, co sądzicie o najbliższych miesiącach.
Jakie będą dla poligrafii?

Jaki będzie rok 2025 dla poligrafii?

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio