poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Na przyjaciół zawsze można liczyć. Epson wspiera WOŚP

- Reklama -spot_imgspot_img

W tym roku, w ramach wsparcia 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Epson przekazał nowoczesne drukarki z serii EcoTank na licytacje i wsparcie działalności sztabów.

To już kolejna edycja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wspierana przez czołowego producenta drukarek i projektorów, firmę Epson. Podobnie jak w poprzednich edycjach, na aukcje charytatywne na portalu Allegro, przekazano drukarki z serii EcoTank. Cały przychód z licytacji zostanie przeznaczony – zgodnie z tegorocznym hasłem Orkiestry: „Przejrzyj na oczy” – na wsparcie placówek zajmujących się diagnostyką i leczeniem wzroku u dzieci.

Dodatkowe drukarki Epson przeznaczył jako wsparcie sztabów WOŚP w Legionowie i Wrocławiu na potrzeby pracy organizacyjnej, biurowej itp.

„Epson to firma, która regularnie i chętnie wspiera działania WOŚP i jest gotowa do pomocy w realizacji dobrych inicjatyw. Dzięki takiej pomocy organizacja pracy sztabu jest dużo łatwiejsza i pozwala nam realizować także działania dodatkowe, takie jak tegoroczna akcja wydruku pamiątkowych zdjęć dla każdego wolontariusza, działającego przy naszym sztabie. Na przyjaciół zawsze można liczyć!” – mówi Kacper Medrygał, koordynator Studenckiego Sztabu WOŚP we Wrocławiu.

Poza unikalną wartością charytatywną, wystawione na aukcjach drukarki Epson L4260 to także doskonałe do pracy i codziennego użytkowania, kompaktowe urządzenia wielofunkcyjne typu 3 w 1 z łącznością Wi-Fi oraz Wi-Fi Direct. Zastosowanie systemu stałego zasilania w atrament, uzupełnianego samodzielnie z dedykowanych butelek przez użytkownika, pozwala zaoszczędzić do 90% na kosztach druku. Dołączany w zestawie z zapas pozwala na wydruk do 14000 stron czarno-białych i 5200 stron kolorowych, a profesjonalna głowica MicroPiezo daje gwarancję wydruku własnych dokumentów i prac graficznych w najwyższej jakości.

Przedsięwzięcie zorganizowane przez polski oddział Epson doskonale wpisuje się w długofalowe zaangażowanie CSR całej firmy, w tym działania na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (cele 3 i 17).

Źródło: Epson

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań