poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Miraclon mianuje Deana’ę Conyard dyrektorką ds. marketingu

- Reklama -spot_imgspot_img

Firma Miraclon poinformowała o mianowaniu Deana’y Conyard na stanowisko nowej dyrektorki ds. marketingu produktów firmy. Na swoim stanowisku Deana będzie kierować zespołem marketingu produktów i jego pracą na całym świecie. Deana ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży druku, a także dużą wiedzę na temat ROI i projektowania propozycji wartości produktów oraz planowania wprowadzania na rynek rozwiązań technologii B2B, w tym sprzętu, oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych i usług.

Emma Weston, dyrektorka ds. marketingu: „Cieszymy się, mogąc powitać Deana’ę w rodzinie firmy Miraclon. Dzięki swoim uznanym osiągnięciom jest dobrze przygotowana, aby pomóc rozwijać rozwiązania ukierunkowane na wartości i długoterminowe strategie rozwoju firmy Miraclon i naszych klientów. Jestem przekonana, że będzie ona cennym członkiem zespołu w czasie, gdy firma Miraclon niezmiennie koncentruje się na strategii innowacji, aby umożliwić klientom dalsze napędzanie transformacji branży fleksodruku”.

Deana ma biuro w Ameryce Północnej i będzie spędzać większość czasu w globalnej siedzibie innowacji firmy Miraclon w Oakdale w stanie Minnesota.

Źródło: Miraclon


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań